Site is under maintenance mode. Please wait few min!

در تلاش برای تثبیت وب سایت های ما، این صفحه را از یک دامنه قدیمی تر انتقال داده و در سال 2016 آن را به روز می کنیم. راهنمایی ها امروز هم مهم و مهم هستند. & nbsp؛ نکته: این مطلب یک متن ترجمه شده است و از روی جدیدترین منابع ترجمه شده است & nbsp؛

  نکته : این مطلب یک متن ترجمه شده است و از روی جدیدترین  منابع ترجمه شده است   

لطفا از 10 جایزه بهترین نکات سئو برای مدیران وب سایت و صاحبان وب لذت ببرید. بسیاری از افراد به اشتباه صرف هزینه های هزاران دلاری در تبلیغات تبلیغاتی Pay-per-Click (تبلیغاتی تبلیغاتی) قبل از اینکه متوجه شوند بیشتر افراد بر روی لیست های غیر حمایت شده بیش از “Ads Sponsored” کلیک می کنند. چندین تکنیک برای رسیدن به رتبه بالاتر در جستجوی نتایج وجود دارد، اما این 10 امتیاز برتر سئو به نظر من ارزشمندترین و بی زمان ترین است. آنها همچنین فعلی هستند، چون من نقطه ای برای به روز رسانی این لیست مربوط به تغییرات الگوریتم موتور جستجو هستم.

نکات بالا 10 سئو در این آموزش بعد از سال ها آزمایش و کاربرد عملی با هزاران وب سایت مشتری ایجاد می شود، بیشتر نتایج نتیجه برای دستیابی به رتبه بالاتر در صفحه اول موتور جستجو نتایج. ما امیدواریم که شما این اطلاعات را با ارزش بدانید.

نکات سئو # 1: یافتن بهترین کلمات
وقت خود را برای بهینه سازی وب سایت خود برای کلمات کلیدی که حتی برای جستجوی جستجو نیست، هدر می دهد. حتی اگر قرار گرفتن در رتبه بالا برای یک کلمه کلیدی وسیع، که بیشتر کاربران آن را دنبال نکنند، گوگل تعداد دفعاتی که کاربران انتخابی شما انتخاب کرده اند، محاسبه و تعداد دفعاتی که آنها را به نتایج جستجو بازگردانده، وب سایت را انتخاب کنید چند تلاش برای ضرب و شتم این محاسبه بی فایده و اغلب پس از آن، فقط یک اتلاف وقت و انرژی زیاد است.

بنابراین شما باید منابع خود را برای پیدا کردن بهترین کلمات سرمایه گذاری سرمایه گذاری؛ کسانی که جستجو را به خرید و یا هدایت. خرید تبلیغات تبلیغاتی و پرداخت هزینه برای طراحی بالا و قابلیت استفاده بهترین مکان برای شروع است. با این حال، ابزار و نرم افزار های مختلف جستجوگر اینترنتی در اینترنت وجود دارد که به شما کمک می کند بهترین کلمات را پیدا کنید. اکثر آنها توسط موتورهای جستجو ارائه می شوند و کاملا رایگان هستند.

در اینجا یک اصل اصلی از Top 10 Tips است: در هنگام استفاده از هر ابزار سئو برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ابتدا با جستجو مبهم، ایجاد دسته ها و بررسی برای ایجاد خوشه های کوچک (یا سیلوشی) کلمات شروع . نتایج همیشه به پیشنهادات و ایده های جدید رسیدن دارند، گاهی اوقات واضح است که شما ممکن است فکر نکنید. در تبلیغات تبلیغاتی، این خوشه ها تبدیل به گروهی تبلیغاتی می شوند. با جستجوگر خود، آنها به دایرکتوری (یا طبقه بندی) محتوا که می خواهید در وب سایت خود، تبدیل می شوند.

هدفگیری رفتار و استفاده از کلمات Long Tail یک راه عالی برای سریع رتبه بندی سریعتر برای کلمات که باعث تولید و افزایش طول عمر آنها در جستجوی جستجو می شود. نمونه های کلیدی کثیف عبارتند از: کفش های پاشنه کفش، کفش های نایک، اتاق خواب نیویورک. در اینجا چند نمونه از کلمات کلیدی ایده آل برای سئو وجود دارد:

خرید آآزون استفاده ا؟؟ روشن شدن آنلاین
کفش نایک کوب مرد 10
یک اتاق ملاقات در نیویورک پیدا
سئو نکات # 2: کشف آنچه انجام می دهید، رقبا
این یک واقعیت است و یک از 10 نکات کلیدی جستجوگر که موتورهای جستجو تجزیه و تحلیل لینک های ورودی به وب سایت شما به عنوان بخشی از رتبه بندی های خود را، تجزیه و تحلیل می کنند. دانستن چه تعداد ورودی لینک های خود رقبا، به شما یک فوق العاده فوق العاده می دهد. البته، قبل از اینکه قادر به تجزیه و تجزیه و تحلیل آنها باشید، باید کشف رقبای خود شوید.

تجزیه و تجزیه و تحلیل خود از رقبا باید شامل این موارد بسیار مهم سئو (راهنمایی فوق العاده سئو)، از جمله:

مسابقه در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود
مقدار و کیفیت لینک ورودی (اولویت بندی شده)
چه کلمات در صفحه لینک عنوان وجود دارد؟
٪ از لینک ها شامل کلمات کلمات کلیدی خاص در متن لینک
گوگل صفحه صفحه ™ یا MozRank (موز رنک) (موز رنک) از پیوندهای صفحات
محبوب دامنه لینک و لینک صفحه (اندازه گیری شده توسط لینک ها و اشاره ها)
به غیر از استفاده برخی از نرم افزار بسیار جذاب سئو که در این وب سایت ذکر شده است، در اینجا برخی از مواردی که من شخصا انجام می دهم هنگام تحقیق رقابت:

بر روی لینک به صفحه سایت خود کلیک کنید و ببینید که چه کلمه ای در لینک شما پیدا می شود
برای پیدا کردن و تجزیه نقشه وب سایت خود XML برای پیدا کردن کلمات در صفحه نام ها، یک وب سایت شخصی

عنوان و متا تگ های HTML از رقبای برتر خود را برای جمع آوری لیستی از مطالب مورد نیاز جمع کنید
نکات سئو نکات 3: نوشتن مطالب بسیار متناقض و قابل اعمال
مقاله ای وجود ندارد که در جهان جذب مخاطب آنلاین امروز نگاهی به آن داشته باشید. محتوای عمومی را نمی توان با هم جمع کرد و با امید به رتبه بندی بالا برای زندگی این صفحه محتوا، آنلاین را پرتاب کرد. در مورد کتاب Long Tail که من به بالا اشاره کرد فکر می کنم. من این کار را می کنم چون محتوا به معنای مفید و مفید من در حرفه من به عنوان یک متخصص سئو بود. محتوا می تواند این ویژگی ها را داشته باشد اگر هر گونه امید به دست آوردن و حفظ رتبه بالاتر در موتور جستجو نتایج (بسیاری از آنها به صورت مستقیم از گوگل):

محتوای مفید است
محتوای اصلی
شما نمیتوانید به آن لینک لینک

حقایق و توصیه های حمایتی وجود دارد
جزئیات کامل وجود دارد که هیچ کس نمیتواند آن را حفظ کند
چیزی سرگرم کننده یا جالب است (مثل ویدیو)
این هیچ استراحت، دل، بله، محتوا
برای فراخوانی تعامل، کافی وجود دارد
نمونه های بصری، نمودار ها و مراجع وجود دارد
شما مشارکت چندانی دارید که همه آنها به آن لینک می باشند
شما دوست دارید که با دیگران به اشتراک بگذارید
شما پیشنهاد، تخفیف یا ارتقاء را در این قسمت قرار داده اید
چگونه به آموزش ها یک راه عالی برای به دست آوردن مردم است رایانه ها

ایجاد اختلاف نظر

پاسخ به سوالات
انجام تحقیق و بحث در مورد نتایج
با درج شدن رسانه های اجتماعی

ایجاد فهرست (50 تکنیک لینک بیدینگ لینکسازی) و غیره)

یک وبلاگ بسازید و خودتان را بعنوان یک مقام قانع کنید
اجرای یک سرویس یا ایجاد یک محصول (به عنوان مثال: افزونه Firefox)
نکاتسئو No 4: بهینه سازی عنوان و متا تگ های شما
عنوان و متا تگ های HTML باید در هر وب سایت شما متفاوت باشد، اگر بیشتر موتورهای جستجو برای ذخیره و فهرست آنها در جستجوی جستجو جستجو شوند. ما آزمایشهای انجام شده با این دو قطعه کد انجام داده ایم تا ما بتوانیم در دستیابی به نتیجه پذیرفته شده در مورد چگونگی استفاده بهتر از آن ها و آنچه که در انجام آنها بهینه می شود، دست یابیم.

برچسب ها متا «کلمات کلیدی» در جزئیات بسیار بحث نمی کنند، زیرا گوگل اعلام کرده است که کلمات کلیدی meta کلمات استفاده نمی کند. از آنجا که گوگل دارای 64 درصد سهم بازار در جستجوی است، باید به اندازه کافی متقاعد شود که زمان زیادی صرف این ویژگی نمی شود.

بهینه سازی عنوان صفحه شما
نظریه های مختلف در مورد مدت زمان عنوان صفحه اصلی شما وجود دارد. از آنجا که گوگل تنها اولین 66 یا بیشتر از صفر (و با فاصله) نمایش می دهد، نکات بالای 10 مورد جستجو برای عنوان برای هر چیز غیر از صفحه اصلی، حفظ عنوان زیر 66 حرف و مربوط به صفحه محتوای است. با این وجود، برخی از جمله خودمدلدل می کنند که ارزش صفحه اصلی ممکن است شامل اضافه کردن عبارت جستجو اضافی باشد.

2010
eBay – الکترونیک جدید و مورد استفاده، اتومبیل، پوشاک، کالکشن، کالاهای ورزشی و بیشتر با قیمت پایین
Amazon.com: خرید آنلاین برای الکترونیک، پوشاک، کامپیوتر، کتاب، دی وی دی و غیره
Buy.com – کامپیوتر، الکترونیک، دوربین های دیجیتال، کتاب، دی وی دی، موسیقی، بازی، نرم افزار، بازی، ورزش،
2018
الکترونیک، ماشین، مد ، جمع آوری، کوپن و بیشتر | ای بی
Amazon.com: خرید آنلاین برای الکترونیک، پوشاک، کامپیوتر، کتاب، دی وی دی و غیره
Rakuten.com – کامپیوتر، الکترونیک، پوشاک، خانه، لوازم ورزشی، وسایل و لوازم Rakuten.com

بهینه سازی متا توضیحات صفحه شما
همین عمل بهترین عمل اینجاست که این توضیحات را به توضیحات که به صورت اسپم نیست نشان می دهد و نشان دهنده واضح بودن آنچه در مورد وب سایت شما است. در زیر توضیحات متا از eBay و آازون است.

2010
خرید و فروش الکترونیک، اتومبیل، پوشاک، پوشاک، کالاهای اساسی، کالاهای ورزشی، دوربین های دیجیتال و هر چیز دیگری در eBay، بازار آنلاین در جهان است. ثبت نام و شروع به خرید و فروش – خرید و یا خرید آن در حال حاضر – تقریبا هر چیزی در eBay.com.
خرید آنلاین از بزرگترین مجموعه کتابها، مجلات، موسیقی، دی وی دی، فیلم، الکترونیک، کامپیوتر نرم افزار، پوشاک و لوازم جانبی، کفش، جواهرات، ابزار و سخت افزار، لوازم خانگی، مبلمان، کالاهای ورزشی، زیبایی و مراقبت شخصی، باند و DLL، غذای خوشمزه و فقط در مورد هر چیز دیگری.
2018
خرید و فروش الکترونیک، خودرو، پوشاک و لباس، کلکسیون، کالاهای ورزشی، دوربین های دیجیتال، لوازم کودک، کوپن ها و هر چیز دیگری در eBay، بازار آنلاین در جهان
خرید آنلاین از بزرگترین کتاب مجموعه لوازم التحریر، لوازم خانگی، مبلمان، کالاهای ورزشی، زیبایی و مراقبت شخصی، پهنای باند و DLL، مجلات، موسیقی، دی وی دی، فیلم، الکترونیک، کامپیوتر، نرم افزار، پوشاک و لوازم جانبی، کفش، جواهرات، ابزار و سخت افزار غذای خوشمزه و فقط در مورد هر چیز دیگری.
قاعده کلی این است که کلمات کلیدی کلیدی را در صفحه اصلی و توضیحات متا به دست آورند.

بهینه سازی عنوان متن و متا تگ
بگذارید یک لحظه برای یک لحظه صحبت کنید و درباره نرخ کلیک (نرخ کلیک (نرخ کلیک(CTR(نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می‌دهد به ازای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک بر روی آن انجام شده است)) (نسبت کلیک به نسبت نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می دهد برای نمایش یک صفحه ، آگهی یا ایمیل که تعداد کلیک روی آن انجام شده است)) و search rate talk. هنگامی که شما یک جستجو را در یک موتور جستجو انجام می دهید، آنچه در مرورگر نشان داده می شود، یک تصور است. هنگامی که انتخاب می کنید، این انتخاب یک کلیک می شود. گوگل و سایر موتورهای جستجو هر تصور و هر کلیک را رد می کنند تا به آنها کمک کند که کدام لیست ها بیشترین بازدید را داشته باشند. آنها همچنین الگوهای خود را ضبط می کنند (بنابراین فکر کردن درباره اینکه تمام دوستان شما را برای جستجو و توقف بر روی لیست خود متوقف کنید متوقف کنید). اگر انتخاب اکثریت حجم جستجو معمولی لیست شما را انتخاب کنید، click rate (نرخ کلیک(CTR(نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می‌دهد به ازای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک بر روی آن انجام شده است)) (یا نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می دهد که برای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک شده بر آن انجام شده) و رتبه بالاتر همانطور که در آگهی تبلیغاتی نیز استفاده می شود.

به گفته وی، اگر درصد سالم جستجوگران به جستجوی جستجو گوگل (به نام گزاف گوی) بازگردید و انتخاب دیگری را انتخاب کنید، مقدار click click (نرخ کلیک(CTR(نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می‌دهد به ازای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک بر روی آن انجام شده است)) (click rate نسبت به رتبه) یا همان click rate نشان می دهد که برای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل که تعداد کلیک روی آن انجام شده است) کاهش می یابد و در نهایت رتبه بندی سایت شما نیز خواهد بود.

برای دریافت و در بالای جستجوی جستجو، باید فهرست دلخواه ترین نتایج را در جستجوهای جستجو فهرست کنید، و شما باید به اندازه کافی محتوایی ارائه دهید تا از جستجوگر اجتناب شود تا یک لیست متفاوت پیدا کند.

این یک نوک جستجوگر می تواند کمپین سئو خود را بسازد یا شکست دهد. Click-Through Rate (Click-Through Rate) (نرخ کلیک (نرخ کلیک(CTR(نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می‌دهد به ازای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک بر روی آن انجام شده است)) (نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می دهد که برای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک شده بر آن انجام شده است)) نقش مهمی در رابطه با این موضوع گوگل در نظر شما وب سایت شما است. با اعمال مجرمانه کاربران با کلیک بر روی تماس با اقدامات (خرید، سفارش، دانلود، ضرب و شتم، تعمیر، و غیره) و با استفاده از گزاره های ارزش (تضمین شده در فروش و غیره) می توان نرخ کلیک (نرخ کلیک(CTR(نرخ کلیک نسبت به رتبه) یا همان نرخ کلیک نشان می‌دهد به ازای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک بر روی آن انجام شده است) میزان کلیک نسبت به رتبه (یا همان click rate نشان می دهد که برای نمایش یک صفحه، آگهی یا ایمیل چه تعداد کلیک روی آن انجام می شود) خود و رتبه بندی موتور جستجو بهبود می یابد. اوه، فراموش نکنید که کلمات خود را نیز قرار دهید.

اگر شما تا به حال این نوشتار را فراموش کردید، فقط جستجو در گوگل برای “اصل عنوان برچسب” انجام دهید، جایی که می توانید لیست خود را با استفاده از این اصول پیدا کنید. یکی دیگر از منابع بزرگ برای یادگیری بیشتر در مورد نوشتن متا تگ های مؤثر می توان در وبلاگ Splashing Copywriter، تحت عنوان Meta description masterclass پیدا کرد: راهنمایی هدایت داده به قطعه جستجو کوچک که کسب و کار شما را برنده

در اینجا برخی از روش نمونه:

فراخوانی به عمل، کلمات کلیدی و پیشنهاد قیمت (زیر 66 کاراکتر)

نکات سئو # 5: بهینه سازی سرفصل ها و زیر شاخه های شما
در کالج و برخی از دانشگاه ها مقالات با استفاده از یک دستورالعمل استاندارد ایجاد شده توسط انجمن مدرن زبان (MLA) نوشته شده است. این دستورالعمل شامل نحوه نوشتن صفحه، عنوان، پاراگراف ها، نحوه نقل قول مراجع و غیره است. در وب، ما از دستورالعملهای W3C و همچنین «بهترین روش ها» برای سازماندهی یک صفحه وب (ساختار صفحه) پیروی می کنیم.

عنوانها نقش مهمی در سازماندهی اطلاعات بازی می کنند، بنابراین مطمئن شوید که فقط ONE H1 برچسب را در هنگام جمع آوری صفحه خود و با استفاده از یک یا چند فرعی (H2-H6) استفاده کنید. با استفاده از CSS (Cascading Style Sheets)، من توانستم H1 را در بالای صفحه جذاب تر کنم. در اینجا یک تکه از کد شما می توانید به عنوان شما سرگرم کننده:

از آنجایی که یک صفحه پر از سرفصلها به نظر ساده خسته کننده است، نوشتار جستجوگر می تواند فضای خالی را با پاراگرافها، فهرستهای مرتب شده و مرتب شده، تصاویر و سایر مطالب پر کند. سعی کنید حداکثر 400+ کلمه در هر صفحه دریافت کنید.

نکات سئو نکات 6: استفاده از عنوان و ALT (متن جایگزین تصاویر) (متن جایگزین تصاویر) ویژگی ها
با استفاده از عنوان ویژگی، یک روش مستقیم برای گفتن موتورهای جستجو و اطلاعات کاربر بیشتر در مورد اینکه در آن لینک آنها را از آن را از طریق آن کلیک می کنیم، استفاده می شود. این همچنین یک استاندارد W3C برای ایجاد صفحات شما برای کسانی است که به صورت بصری قابل دسترسی هستند. به عبارت دیگر، افراد نابینا می توانند از طریق وب سایت شما با استفاده از مرورگر خاصی که عنوان و ویژگی های ALT (متن جایگزین تصاویر) (متن جایگزین تصاویر) می خوانند حرکت کنند. نحو نمونه ممکن است:

semrush” title = “سئو نرم افزاری که به شما کمک می کند رتبه بندی موتور جستجوگر را بردار بالاتر” نرم افزار سئو

ویژگی ALT (متن جایگزین تصاویر) (متن جایگزین تصاویر) به دلایل مشابه به عنوان صفت عنوان استفاده می شود، اما به صورت خاص برای توصیف یک تصویر به موتور جستجو و به صورت بصری است. در اینجا چگونگی استفاده از ویژگی ALT (متن جایگزین تصاویر) (متن جایگزین تصاویر) در تگ تصویر:

در نهایت شما باید تمام دامنه هایی را که خریداری کرده اید را بردارید و اطمینان حاصل کنید که آنها اشاره به یک وب سایت اصلی خود با یک هدایت دائمی 301 دارند. بروس کلاین راه را برای این کار به صورت موثر ایجاد کرد که او آن آی پی کانال نامیده شده است. من چندین بار قربانی این جستجوگر شدم. بیش از یکبار متوجه شدم که من سرش را تکان می دهم تا دریابم که چرا یک وب سایت گوگل رتبه صفحه ™ را دریافت نمی کند، فقط برای پیدا کردن بعد از یک دامنه قدیمی تر نشان داده شده توسط مشتری نمایش محتوای همان شده بود و یک گوگل به این اعتبار اعتبار داد.

نکته سئو # 9: موتورهای جستجو، موتورهای استاتیک و سایت های XML
بهینه سازی نقشه سایت استاتیک شما
رتبه صفحه نسبی است و در سراسر وب توسط یک سیستم رای گیری منحصر به فرد ایجاد شده توسط گوگل به اشتراک گذاشته شده است. من می توانم دو روز تلاش کنم که توضیح دهم که چگونه رتبه صفحه ™ کار می کند، اما آنچه که به دست می آید، دارای کارایی در سراسر سایت شما می باشد. این جایی است که یک صفحه نقشه سایت وارد شده است. از آنجا که هر صفحه ای در وب سایت به نقشه سایت مرتبط است، به وب کراولرها (و کاربران) اجازه می دهد تا به سرعت و به راحتی پیدا کردن مطالب. این مقاله ی سئو یکی از محبوب ترین 10 راهنمایی سئو است.

برای به دست آوردن یک صفحه محصول در questinc.com، 4 کلیک انجام شد. با ایجاد یک نقشه سایت، کاربران و موتورهای جستجو می توانند با هر دو کلیک تنها به هر صفحه ای دسترسی پیدا کنند. رتبه صفحه از این صفحات عمیق در حدود 3 ماه از 0 به 2 رفت و رتبه بندی از تقریبا 2000 صفحه در سایت خود تقریبا در تمام صفحه وجود ندارد.

نکات راهنمای سئو 8 – ایجاد نقشه سایت – به عنوان مثال

احساس رایگان برای جستجوی در گوگل برای هر یک از شرایط در این صفحه کاتالوگ، از جمله تعمیر مانیتور MITSUBISHI. ببینید که چگونه یک سایت استاتیک نقشه واقعا می تواند باشد.

با استفاده از نقشه های XML سایت
اگر ممکن است احساس کنید که غیر ممکن است که در صفحه نتیجه موتور جستجو گوگل فهرست شده باشد، باور کنید یا نه، قصد گوگل نیست. آنها به راحتی می خواهند اطمینان حاصل کنند که بیننده ها نتایج قابل قبول را ممکن می سازد. در حقیقت، آنها حتی یک برنامه فقط برای مدیران وب ایجاد کرده اند تا اطمینان حاصل کنید که صفحات شما در اسکریپت شما به سرعت ذخیره می شوند. آنها برنامه گوگل Sitemaps را فراخوانی می کنند. در این ابزار، شما همچنین می توانید یک ابزار بزرگ جدید برای پیدا کردن افرادی که به وب سایت شما لینک دارند، پیدا کنید.

برای گوگل، این دو قطعه در 10 راهنمایی برتر در این زمینه می توانید آموزش تحت عنوان ساخت و ارسال یک نقشه سایت و ایجاد خودتان را بخوانید.

موثر 11/06، گوگل، یاهو و بینگ از یک استاندارد برای نقشه های سایت استفاده می کنند. در زیر یک قطعه کد استاندارد است که در Sitemaps.org ذکر شده است. زمینه های اختیاری آخرین mod، changefreq و اولویت هستند.

<؟ xml version = "1.0" encoding = "UTF-8"؟>

http: // www.example.com /

2005-01-01

ماهانه

<اولویت 0.8

نکات سئو # 10: استفاده از چک لیست ها و اعتبار سنج
چند راه برای اعتبار دقیق کد منبع وب سایت شما وجود دارد. چهار تا از مهمترین، به نظر من، بهینه سازی موتور جستجوگر شما، HTML، CSS را تأیید می کنند و اطمینان ندارند که شما هیچ لینک یا تصاویر شکسته ای ندارید.

با تجزیه و تحلیل لینک های شکسته شروع کنید. یکی از W3C Top 10 نکات سئو برای شما این است که از ابزار خود برای اعتبار پیوندها استفاده کنید. اگر تعداد زیادی لینک در وب سایت شما داشته باشید، ممکن است چندین بار طول بکشد، بنابراین توصیه می شود که لینک Xenu را امتحان کنید.

بعد، برای بررسی HTML و CSS، بررسی W3C را بررسی کنید. در اینجا یک لینک به ابزار اعتبار سنجی HTML W3C و ابزار Validation CSS خود است. یک ابزار جدید و شگفت انگیز، درست است که بسیار بهتر از برخی از این مسائل قدیمی، و این ابزار Analyser Site Analyst که شما همچنین می توانید در صفحه نرم افزار ما ذکر شده است.

گام نهایی در آخرین 10 نکات برتر در سئو من این است که بهینه سازی موتور جستجوگر خود را تأیید کنید. با مشاور یک جستجوگر در گروه مشاوره Wiideman Consulting یا یکی دیگر از مشاورین معتبر، تماس بگیرید تا مجموعه ای از ابهامات در تلاش برای رتبه بندی سایت شما در موتورهای جستجو ایجاد شود.