Site is under maintenance mode. Please wait few min!

42 ایده های بی انتها برای جذب بیشتر بازدید کنندگان به وب سایت شما
کوربت بار در 23 مارس این نوشته را نوشت
آخرین مراسم های رسانه های اجتماعی ممکن است برود، اما بعضی از راهبردهای جذب مخاطب آنلاین همواره در سبک هستند.

در اینجا 42 مورد از ایده های بی نظیر مورد علاقه من برای جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت شما وجود دارد. شما می توانید در این مزرعه شرط بندی کنید. آنها در 5 سال به همان اندازه که امروز هستند، موثر خواهند بود.

مطالب خود را غیر قابل مقاومت کنید
اگر مطالب خود را تحریک کنید، همه ارتقاء در جهان یک مخاطب پرانرژی نخواهند ساخت. محتوای، محصولات یا خدمات واقعا باور نکردنی می تواند بهترین ابزار بازاریابی شما باشد. همه چیز شما را آنلاین انجام می دهد با شروع به ایجاد چیزی باور نکردنی است.
نگران نباشید بگویم که هر شخصی دیگری فکر می کند اما نمی گوید. دیگران احتمالا در مورد آن نیز فکر می کنند و شما را دوست دارند که به اندازه کافی شجاع باشند تا چیزی بگویند.
گناه حماسی را بنویس
در حالی که شما در آن هستید، یک مورد واقعی برای اینکه چرا جهان در واقع باید در مورد چیزی که شما باید بگویید گناه است.
کلمات خود را در فرمت های مختلف قرار دهید. برو بصری سعی کنید یک نمایش اطلاعاتی یا اسلایدشاری ایجاد کنید.
بزرگ برو چیزی بنویسید که به طرز باور نکردنی کامل و ارزشمند باشد و مردم مجبور شوند آن را به اشتراک بگذارند.
مصاحبه کسی هیجان انگیز است چیزی را یاد می گیرید و مصاحبه شونده احتمالا جلسه شما را به اشتراک می گذارد اگر شما یک کار عالی انجام دهید.
یاد بگیرید چگونه یک پست ویروسی ایجاد کنید و سعی کنید خودتان را به عنوان بسیاری از خوانندگان ما مانند ماریا، بنی، استیو و جیم انجام دهید.
پشم را بریزید زمانی که چیزی برای گفتن دارید، وقتی که تقویم شما می نویسد، شما باید آن را به اشتراک بگذارید، زمانی منتشر کنید.
سرفصل ها سرفصل ها سرفصل ها آنها مسخره مهم هستند به اندازه کافی گفت این 5 نکته آسان برای نوشتن سرفصل های جالب از جف گینز را امتحان کنید.
اسرار خود را بردارید همه آنها.
نمایش خود را در جاده
در همه جا (به عنوان دوست من پت Flynn را دوست دارد می گویند). ایجاد فیلم ها، ایجاد یک پادکست، نشان دادن در سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی.
نوشتن مقالات مهمان برای وبلاگهای دیگر. این هنوز یکی از استراتژی های موثر و ناکارآمد برای ساخت مخاطبان خود است. فقط آن را انجام دهید و متقاعد کردن را متوقف کنید. با استفاده از این کلیپ کامل از نحوه قرار دادن نقاط پست مهمان توسط گلن آلسوپ شروع کنید.
به گزارش خبرنگار خارج شوید (HARO). یک کار خوب انجام دهید و شما فقط می توانید در صفحه اول یاهو مانند دوست جیمی تاردی انجام دهید.
صورت شما را پاک کنید
هنگامی که کسی به سایت شما می آید، باید پاسخ خود را به پرسش خود بپرسید: «چرا باید هر روز در این سایت به جای یکی از ده ها سایت دیگر که قبلا می شناسم و دوست دارم، صرف کنم؟» باید پاسخ دهید این سوال به سرعت، به وضوح و محتاطانه پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما کلید پرونده شماست. اگر شما یک USP ندارید، زمان آن است که یکی را انتخاب کنید. شروع به راهنمایی برای پیدا کردن USP خود کنید.
آنها را به عقب برگردان
بهترین مخاطب یک اسیر است. به جای اینکه به طور مداوم به منابع دیگر ترافیک متکی باشید، با ایجاد بازدیدکنندگان خود برای به روزرسانی از شما اشتراک خود را ایجاد کنید (تمرکز بر روی ایمیل اول، دوم رسانه های اجتماعی).
به طور مستقیم از مردم بخواهید یک بار در یک زمان اشتراک کنید. به آنها بگویید چه چیزی در آن است.
ایجاد محتوای ویژه تنها مشترک.
در ایمیل خوشایند شما برای مشترکین جدید، آنها را به پروفایل های رسانه های اجتماعی خود بگذارید تا بتوانند با روش های مختلف ارتباط برقرار کنند.
بهینه سازی ترفند از پیشنهاد ثبت نام ایمیل خود. سعی کنید جعبه های ثبت نام ایمیل را در مکان های مختلف (در سربرگ، نوار کناری، در پست ها، پایان پست ها و پاورقی ها) قرار دهید. سعی کنید متن، برچسب دکمه، تماس به عمل و پیشنهاد را تغییر دهید. ببینید چه چیزی در طول زمان بهترین کار می کند فقط بهترین منافع مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید و هیچ کاری را انجام ندهید که از خودتان قدردانی نکنید.
آن را زیبا و کاربردی تر کنید
طراحی سایت شما مهمتر از آن چیزی است که فکر می کنید. اگر یک طراحی خنده دار دارید، از بین می رود زیرا بسیاری از بازدیدکنندگان دشوار شما قبل از خواندن محتوای باور نکردنی خود را ترک می کنند.
طراحی برای عملکرد شما می خواهید سایت خود را به دست آورید؟ شما می خواهید بازدید کنندگان خود را قلاب کنید و آنها را به آینده بازگردانید. طراحی با هدف نهایی در ذهن داشته باشید.
استفاده از اثبات اجتماعی بازدید کنندگان جدید به دنبال سرنخ هایی در مورد اینکه آیا سایت شما ارزش گذراندن وقت را دارد. استفاده از اعتبار سنجی (به صورت اندازه گیری، توصیفات، “همانطور که در” آرم ها دیده می شود، و غیره) برای تقویت ارزش خود است.
برای افرادی که مطالب خود را به اشتراک بگذارند (برای مثال، سعی کنید از یک افزونه مانند Digg Digg استفاده کنید).
خوب با موتورهای جستجو (سئو) بازی کنید
بهینه سازی آدرس صفحه تگ و محتوای خود را برای موتورهای جستجو. از ابزار گوگل Keyword برای پیدا کردن کلمات کلیدی محبوب استفاده کنید. در مورد بهینه سازی محتوای خود نگران نباشید. برای انسان مانند عادی بنویسید اما از کلمات کلیدی در آدرس صفحه و آدرس صفحه خود استفاده کنید.
اطمینان حاصل کنید که سایت شما دوستانه گوگل است. ارائه یک نقشه سایت، از یک پلت فرم بهینه سازی شده با سئو (یا افزونه) و برای گوگل وبمستر Tools ثبت نام کنید.
به جای ایجاد لینک برای موفقیت طولانی مدت سئو، بر محتوای بهینه تمرکز کنید.
سایت خود را با سرعت بالا بسازید. سرعت سایت در حال حاضر یک عامل در رتبه بندی جستجو، و سایت سریع تر استمن دیگر مردم را قبل از بارگذاری صفحه خودم ترک نکنم در حال حرکت به یک Webhost سریعتر و ذخیره سازی اهرم (در صورتی که در وردپرس هستید با استفاده از یک افزونه ذخیره سازی مانند Cache Cache سعی کنید).
قرض گرفتن چه کار می کند
نوآوری مهم است، اما استفاده از فرمول های اثبات شده هوشمند و موثر است. نگران نباشید از چیزی که دیدهاید در جای دیگری کار کنید. سعی کنید چگونگی پیدا کردن سایت های دیگر را در بازدیدکنندگان و تکنیک های خود بفهمید. مستقیما کپی نکنید، فقط مواردی را مطابق با نیازها و مخاطبین خود مطرح کنید. (به عنوان مثال، به لطف کریس بروگان برای الهام برای این پست)
موفقیت های خود را نیز می توان به عنوان قرض گرفت. از طریق محتوای قدیمی خود نگاه کنید و در مورد راهکارهای موفقیت آمیز خود فکر کنید. استفاده مجدد از آنچه تا به حال کار نمی کند دیگر کار می کند.
برای پیش بینی نتایج آینده از رفتار گذشته استفاده کنید.
سازماندهی پروژه های گروهی
سازماندهی یک پروژه نوشتن گروهی هر وبلاگ نویس یک موضوع مرکزی می نویسد و هر مقاله به تمام دیگران در این مجموعه لینک دارد.
گروه تبلیغی رسانه های اجتماعی را شروع کنید دعوت از کسانی که احترام می گذارند هر شخص می تواند محتوا را برای دیگران در گروه برای صدای جیر جیر، مانند، و غیره، فقط اگر مناسب باشد، ارسال کند. این را به صورت رایگان با استفاده از گوگل Groups سازماندهی کنید.
نظرسنجی گروهی را در جایگاه خود سازماندهی کنید.
چلپ چلوپ کنید
بهترین راه برای بالا بردن سر و صدای میلیاردها و میلیاردها قطعه محتوا که هر روز به اشتراک گذاشته شده است، انجام کاری قابل توجه است.
یک پروژه بزرگ گروه بلندپروازانه ایجاد کنید و خوانندگان خود را برای شرکت دعوت کنید.
یک هدف بزرگ ترسناک برای خودتان بگذارید و در طول ماهها یا سالهایی که برای رسیدن به آن وجود دارد، پیشرفتتان را گزارش دهید. به عنوان مثال، کریس گیلبو به عنوان مثال از 35 سالگی به دنیا می آید. این یک داستان ارزشمند است.
راه اندازی یک محصول یا خدمات
آیا می دانستید که راه اندازی یک محصول یا خدمات جدید واقعا می تواند به رشد مخاطبان شما کمک کند؟ درسته. راه اندازی یک محصول هم همیشه منجر به تن درخواست های مصاحبه، لینک از وبلاگ های دیگر، تحقیقات مشارکتی و نوعی احترام نسبت به همکاران می شود. به علاوه، چون محصول جدید شما درآمد کسب خواهد کرد، این باید در لیست شما باشد.
ارائه یک برنامه وابسته و پرداخت هزینه به افرادی که مشتریان را به محصول خود هدایت می کنند. برای رسیدن به این وابستگان قبل از راه اندازی خود، به آنها پیشنهاد کنید تا با محتوا، مصاحبه ها، وبینارها یا هر چیز دیگری به آنها کمک کنید تا آنها را به فروش برسانند. شما دسترسی به کل گروهی از مشتریانی را که در غیر این صورت به آنها دسترسی نخواهید داشت.
دوستان را در مکان های عالی قرار دهید
سازگارترین منبع بازدید کنندگان بسیار مطلوب شما می توانید به لینک های دیگر سایت های محترم در تو رفتگی در دیوار خود را. برای جذب این پیوندها به صورت منظم، شما باید 1) محتوای قابل توجهی از لینک ایجاد کنید و 2) با دیگر سازندگان محتوا بزرگ که می توانند به شما لینک دهند، دوستان خود را بسازند. فقط با افراد آنلاین ارتباط برقرار نکنید سخت تر از آن چیزی است که در واقع است.
آزادانه به محتوایی که تحسین می کنید لینک دهید و فکر کنید مخاطبان شما قدردانی می کنند. لینک دادن یکی از بهترین راههای متوجه شدن و شروع به ساختن دوستان آنلاین است. اطمینان حاصل کنید که نام سایت یا نویسنده محتوایی که لینک می کنید را برای افزایش شانس نویسنده در مورد لینک خود اضافه کنید.
سعی کنید به طور منظم یک “پی پی پی پی” یا “لینک عاشقانه یکشنبه” ایجاد کنید. این یک راه عالی برای آشنا شدن، ایجاد دوستان و اشتراک گذاری محتوای مفید با مخاطبان شما است.
 

در حال حاضر، دو چیز که من دوست دارم شما را انجام دهد وجود دارد.
ابتدا سه یا چند مورد از این لیست را انتخاب کنید. آنها را در روز یا دو روز دیگر اجرا کنید. بیا اینجا و گزارش موفقیت خود را.

اگر قبلا برخی از این استراتژی ها را آزمایش کرده اید، به ما اطلاع دهید که زیر مورد علاقه شما هستند.

بعد، من هم دوست دارم بدانم چه چیزی را به این لیست اضافه میکنید؟ راه های بی نظیر مورد علاقه خود را برای جذب بازدید کننده بیشتر به وب سایت یا وبلاگ خود چه هستند؟

در نظرات در زیر به ما بگویید. و فراموش نکنید که برخی از این را در عمل امروز قرار دهید. بعدا همه چیز درباره این اقدام است.

مقاله های محبوب تر وبلاگ نویسی:

استراتژی وبلاگ 101: راهنمای 14 مرحله فیلم
21 اقدام سریع شما امروز می توانید بلاگ خود را برای موفقیت عظیم تنظیم کنید
81 ایده های موضوع برای شروع یک وبلاگ که مهم است
10 راه سریع برای تبدیل شدن به یک نویسنده بهتر (حتی زمانی که شما سوختگی نیمه شب را می خورید و هنوز می توانید یک ویرایشگر را دریافت کنید)
راهنمای چرت زدن Fizzle برای تعریف مخاطب شما
دوره ی 13 هفته ای: شروع یک وبلاگ که مهم است – این دوره توسط هزاران نفر برای شروع وبلاگ هایی که متوجه شده اند استفاده شده است. شروع به شروع یک وبلاگ که فقط برای 1 دلار برای 30 روز اول شما اهمیت دارد »

چگونه می توانیم اهدافی را که در واقع قرار بگیریم یاد بگیریم که چگونه اهداف واقعی را تعیین کنیم.

اشتباهات برتر در کسب و کار آنلاین
هر هفته ما با کارآفرینان صحبت می کنیم. ما در مورد آنچه که کار می کند صحبت می کنیم و چه چیزی نیست. ما درباره موفقیت ها و شکست ها صحبت می کنیم. ما با تازه واردان کامل، جانبازان چاق و همه چیز در میان را صرف می کنیم.

یک موضوع که بارها و بارها با هر دو گروه مطرح می شود، اشتباهاتی است که در شروع کسب و کار ایجاد شده است. Newbies دوست دارند در مورد اشتباهات یاد بگیرند تا بتوانند یکآنها را ببخشید. جانبازان دوست دارند در مورد آنچه که آنها در هنگام شروع از آنها می خواهند صحبت کنند صحبت کنند.

این مکالمات جذاب بوده است، بنابراین ما لیستی از 10 اشتباهات را که اغلب به یک راهنمای بسیار زیبا گوش می دهیم، گردآوری کردیم. دریافت 10 اشتباهات رایج در شروع کسب و کار آنلاین در اینجا »

25 راه افزایش ترافیک به وب سایت شما
933
1913
352
574
 آخرین به روز رسانی: 11 دسامبر 2017 Dan Shewan 187 Ideas for Marketing
از یک بازاریاب یا صاحب کسب و کار سوال کنید که چه چیزی بیشتر از همه در دنیا می خواهم، و احتمالا به شما «مشتری بیشتر» می گویند. چه چیزی اغلب پس از مشتریان در لیست دلخواه کسب و کار می آید؟ ترافیک بیشتر به سایت خود. راه های بسیاری وجود دارد که می توانید ترافیک را در وب سایت خود افزایش دهید و در پست امروز ما 25 مورد از آنها را شامل می شود، از جمله چند راهکار برای افزایش ترافیک سایت به صورت رایگان.

افزایش ترافیک به وب سایت شما تنها جاده

1. تبلیغات
این یکی خیلی واضح است، ما برای اولین بار به آن نگاه می کنیم. جستجو پرداخت شده، تبلیغات رسانه های اجتماعی و تبلیغات صفحه نمایش، راه عالی برای جذب بازدیدکنندگان، ساختن نام تجاری و گرفتن سایت شما در مقابل مردم است. استراتژی های پرداخت شده خود را با توجه به اهداف خود تنظیم کنید – آیا فقط می خواهید ترافیک بیشتر را دنبال کنید یا به دنبال بهبود نرخ تبدیل نیز هستید؟ هر کانال پرداخت دارای مزایا و معایب است، بنابراین قبل از رسیدن به کارت اعتباری خود، اهداف خود را به دقت بررسی کنید.

اگر امیدوار باشید که ترافیک بیشتری به سایت شما نیز منجر به فروش بیشتر شود، باید کلماتی را در قبال اهداف تجاری به عنوان بخشی از استراتژیهای جستجو پرداخت کنید. بله، رقابت برای این اصطلاحات جستجو می تواند شدید (و گران) باشد، اما بازده می تواند ارزشش را داشته باشد.

2. اجتماعی دریافت کنید
این به اندازه کافی برای تولید محتوا بزرگ نیست و امیدواریم که مردم آن را پیدا کنند – باید فعالیت داشته باشید. یکی از بهترین راه های افزایش ترافیک وب سایت شما، استفاده از کانال های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ محتوای شماست. توییتر برای پیوندهای کوتاه، مبهم (و وسوسه انگیز) ایدهآل است، در حالی که ارتقاء + گوگل می تواند به سایت شما در نتایج جستجو شخصی کمک کند و به نظر میرسد در مفهوم B2B بسیار موثر است. اگر شما یک شرکت محصول B2C هستید، ممکن است با سایتهای اجتماعی سنگین مانند Pinterest و Instagram، کشف خوبی داشته باشید. در اینجا توصیه های بیشتری در مورد استفاده از بازاریابی رسانه های اجتماعی ارائه می شود.

افزایش ترافیک به آیکون های رسانه های اجتماعی وب سایت شما

تصویر از طریق ارتباطات Pascale

3. آن را مخلوط کنید
فرمول سحر و جادو برای موفقیت بازاریابی محتوا وجود دارد، به رغم اینکه بعضی از شما به آن اعتقاد دارید. به همین دلیل، طول و قالب محتوای خود را تغییر دهید تا آن را برای خوانندگان مختلف جذاب کنید. Intersperse کوتاهتر، پست های وبلاگ مبتنی بر اخبار با محتوای طولانی فرم و همچنین ویدئو، infographics و قطعات داده شده برای حداکثر تاثیر.

4. سرفصل های غیر قابل مقاومت را بنویسید
سرفصل ها یکی از مهمترین بخش های محتوای شما هستند. بدون یک عنوان قابل ملاحظه، حتی جامع ترین پست وبلاگ نگاشته خواهد شد. کارشناسی هنر نوشتن عنوان. به عنوان مثال، نویسندگان BuzzFeed و Upworthy اغلب از بیست عنوان متفاوت به بالاپرداخت می پردازند تا در نهایت حل و فصل شوند که بیشترین میزان ترافیک را در اختیار شما قرار می دهند، بنابراین قبل از اینکه “Publish” را بشنوید، به طور دقیق در مورد سرفصل های خود فکر کنید.

5. توجه خود را به صفحه سئو
فکر می کنم سئو مرده اند؟ دوباره فکر کن بهینه سازی محتوای شما برای موتورهای جستجو هنوز یک عمل ارزشمند و ارزشمند است. آیا شما بیشترین استفاده از متن تصویر alt را انجام می دهید؟ آیا شما لینک های داخلی را به محتوای جدید ایجاد می کنید؟ در مورد توصیف های متا بهینه سازی برای جستجو در صفحه نیاز به سن ندارد و می تواند به افزایش ترافیک ارگانی شما کمک کند.

6. کلمات کلیدی Long Tail Target
پایگاه های کلیدی متعهد تجاری خود را تحت پوشش قرار داده اید؟ سپس وقت آن رسیده تا کلمات کلیدی long-tail را نیز هدف قرار دهیم. کلمات کلیدی طولانی مدت برای اکثریت جستجوهای وب به حساب می آیند، به این معنی که اگر شما آنها را به عنوان بخشی از تلاش جستجو و یا جستجو در جستجوگر خود هدف قرار ندهید، شما از دست رفته است.

افزایش ترافیک به وب سایت خود را خزنده با دم طولانی

تصویر از طریق TheGardensofeden.org

7. شروع وبلاگ نویسی مهمان
پیش از آنکه بگوئید – نه، وبلاگنویسی مهمان واقعی، با وجود اینکه شما ممکن است شنیده باشید، مرده نیست. تأمین یک پست مهمان در یک سایت معتبر می تواند ترافیک وبلاگ را به وب سایت شما افزایش دهد و به ایجاد نام تجاری شما در معامله کمک کند. هر چند هشدار داده می شود – استانداردهای وبلاگ نویسی مهمان در طول هجده ماه گذشته به شدت تغییر کرده اند و تاکتیک های اسپم می تواند مجازات های سخت را به همراه داشته باشد. با توجه ادامه بدهید.

8. دعوت دیگران به وبلاگ مهمان در سایت شما
وبلاگ نویسی مهمان یک خیابان دو طرفه است. علاوه بر ارسال محتوا به سایر وبلاگ ها، افراد را از طرق شما دعوت به وبلاگ در سایت خود کنید. آنها احتمالا به مقاله مهمان خود به اشتراک گذاشته و لینک می دهند که می تواند خوانندگان جدید را به سایت شما منتقل کند. فقط مطمئن شوید که شما فقط محتوای با کیفیت بالا، محتوای اصلی بدون لینک های هرزنامه ارسال می کنید، زیرا گوگل در حال جستجوی وبلاگ های کم کیفیت است.

هیچ وقت این پست را خواندید؟ PDF را اینجا دانلود کنید!
9. برو پس از ترافیک ارجاع
به جای تلاش برای متقاعد کردن سایت های دیگر برای لینک به شما (یک خسته کنندهفرآیند فشرده زمان)، ایجاد محتوائی است که فقط می خواهد ارتباط برقرار شود.

هنگامی که لری درباره ضرب و شتم در دندانهای گمراه کننده ای که eBay از آپدیت گوگل Panda دریافت کرد نوشت، ما توانستیم یک لینک از Ars Technica را در بخش انتخاب ویراستار همراه با لینک های The New York Times و National Geographic فراهم کنیم. نه چندان دشوار – و نه موجب افزایش ترافیک ارجاعی شد. یاد بگیرید که کدام نوع لینک ها تعداد زیادی ترافیک ارجاعی را ارسال کرده و نحوه دریافت آنها را در این پست.

افزایش ترافیک به داده های تجزیه و تحلیل لینک Referral Referrals

10. مطالب ارسالی به LinkedIn
LinkedIn تبدیل شده است بسیار بیشتر از یک وسیله برای پیدا کردن یک کار دیگر. بزرگترین شبکه اجتماعی حرفه ای در حال حاضر یک پلت فرم ارزشمند به صورت حقوقی است که به این معنی است که باید به طور منظم مطالب را به LinkedIn ارسال کنید. انجام این کار می تواند ترافیک را به سایت شما افزایش دهد و همچنین نمایه خود را در صنعت خود افزایش دهد، به ویژه اگر شما یک پیروزی متوسط ​​یا بزرگ داشته باشید.

افزایش ترافیک به وب سایت شما لری کیم LinkedIn مشخصات

11. پیاده سازی طرح Microdata
طرح پیاده سازی (یا قالب دیگری از داده های میکروتاژ) لزوما ترافیک به وب سایت شما را به تنهایی افزایش نخواهد داد، اما برای رباتهای موتور جستجو برای پیدا کردن و فهرست صفحات شما آسان تر خواهد بود. یکی دیگر از مزایای استفاده از طرح برای سئو این است که می تواند بخش های سایت ثروتمند تر را بهبود بخشد که می تواند نرخ های کلیک را بهبود بخشد.

12. لینک داخلی
قدرت نمایه لینک شما نه تنها به این معنی است که چندین سایت به شما لینک می دهند – همچنین می تواند توسط ساختار لینک داخلی شما تحت تاثیر قرار گیرد. هنگام ایجاد و انتشار محتوا، مطمئن باشید که برای فرصتهای پیوندهای داخلی نگاهی بیندازید. این نه تنها با سئو کمک می کند، بلکه نتایج بهتر و مفیدتری را برای کاربر ایجاد می کند که سنگ بنای افزایش ترافیک وب سایت شماست.

13. مصاحبه رهبران صنعت فکر
فکر می کنم مصاحبه ها فقط برای ستوان بزرگ است؟ شما می توانید شگفت زده شوید که چگونه بسیاری از مردم مایل به صحبت با شما هستند، اگر فقط از آنها بخواهید. ارسال ایمیل به درخواست مصاحبه با رهبران فکر در صنعت خود و مصاحبه ها را در وبلاگ خود منتشر کنید. نه تنها به رسمیت شناختن نام باعث افزایش اعتبار شما و افزایش ترافیک به وب سایت شما می شود، مصاحبه شونده احتمالا مطالب را نیز به اشتراک می گذارد، و در نتیجه گسترش آن را افزایش می دهد.

افزایش ترافیک به وب سایت شما فکر می کند مفهوم رهبری

تصویر از طریق business2community.com

14. بازاریابی ایمیل را نادیده نگیرید
بسیاری از کسب و کارها بر جذب مشتریان جدید از طریق بازاریابی محتوا متمرکز هستند که روشهای سنتی را فراموش کرده اند. بازاریابی ایمیل می تواند یک ابزار قدرتمند باشد و حتی یک انفجار ایمیل ضعیف می تواند باعث افزایش قابل ملاحظه ای در ترافیک شود. فقط مراقب باشید که مردم را با ایمیل های بی رحمانه در مورد هر به روز رسانی در کسب و کار خود بمباران کنید. همچنین، قدرت خرید بازاریابی از طریق دهان را نادیده نگیرید، به خصوص از افرادی که از محصولات یا خدمات خود استفاده می کنند. یک یادآوری ایمیل دوستانه در مورد یک سرویس یا محصول جدید می تواند به شما در بهبود ترافیک شما کمک کند.

15. اطمینان حاصل کنید که سایت شما پاسخگو است
روزهایی که مرور اینترنت به طور انحصاری بر روی رایانه های رومیزی انجام می شود، مدت زیادی طول کشید. امروزه مردم بیشتر از همیشه قبل از استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای دسترسی به وب استفاده می کنند و اگر بازدیدکنندگان شما را مجبور به خرج کردن و حرکت در اطراف سایت خود کنند، شما اساسا آنها را به جایی دیگر می دهید. اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در دسترس و راحت قابل مشاهده در طیف وسیعی از دستگاهها، از جمله تلفن های هوشمند کوچکتر است.

16. مطمئن شوید که سایت شما سریع است
همیشه خود را در انتظار سی ثانیه برای یک صفحه وب برای بارگذاری؟ من هم نه. اگر سایت شما برای همیشه بارگیری شود، میزان جست و جو شما بالا خواهد رفت. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به صورت تکنیکی بهینه سازی شده اند، از جمله اندازه فایل های تصویر، ساختار صفحه و قابلیت های افزونه های شخص ثالث. سریع تر بارگذاری سایت شما، بهتر است.

ترافیک را به وب سایت خود افزایش دهید آیکون نوار بارگذاری 8 بیتی

17. احساس امنیت جامعه
مردم می خواهند ذهن خود را بیان کنند و در مورد افرادی که احساس می کنند از این موضوع مستثنی هستند، وزن می گیرند، بنابراین ایجاد یک جامعه در سایت شما یک راه عالی برای شروع گفتگو و افزایش ترافیک به وب سایت شما است. سیستم نظری قوی را از طریق راه حل های شخص ثالث مانند نظرات فیس بوک یا Disqus اجرا کنید یا یک انجمن اختصاصی ایجاد کنید که بازدید کنندگان بتوانند از آنها سوالی بپرسند. فراموش نکنید که جامعه خود را مدیریت کنید تا اطمینان حاصل شود که حداقل استانداردهای دکوروم رعایت شده است.

18. خود را در بخش نظرات بشنوید
احتمالا حداقل تعداد سایت هایی را که به صورت منظم به کسب و کار شما مرتبط هستند مراجعه می کنید، پس چرا به این مکالمه نمی پیوندید؟ اظهار نظر ضروری نیست که سریعا به ترافیک ارجاع افزوده شود، اما ایجاد یک نام برای خودتان با ارائه دیدگاه های تفصیلی و تحسین برانگیز در بلاگ های صنعتی و سایت ها، راهی عالی است که نام شما را در آنجا پیدا کنید – که در نتیجه می تواند منجر شود رانندگی ترافیک بیشتر به سایت خود شما. فقط به یاد داشته باشید که، به عنوان مهمانارسال، کیفیت و ارتباط مهم است – شما باید با سایر افراد در تو رفتگی در دیوار، و نه از بین بردن لینک های هرزنامه در وب سایت های غیر مرتبط.

افزایش ترافیک به بخش نظرات وب سایت شما

تصویر از طریق organictalks.com

19. تجزیه و تحلیل اطلاعات تجزیه و تحلیل خود را
گوگل آنالیز یک منبع ارزشمند از اطلاعات در مورد هر جنبه ای قابل قبول از سایت شما، از صفحات محبوب خود را به جمعیت شناسان بازدید کننده است. نگاهی دقیق روی داده های آنالیتیکس خود داشته باشید و از این اطلاعات برای استراتژی تبلیغاتی و محتوا استفاده کنید. توجه به آنچه پست ها و صفحات محبوب ترین را نشان می دهند. اطلاعات بازدید کننده را بازبینی کنید تا ببینید که چگونه، کجا و زمانی که ترافیک سایت شما از کجا می آید.

20. در رسانه های اجتماعی فعال شوید
این به اندازه کافی نیست که فقط محتوای را از طریق کانال های اجتماعی به اشتراک بگذارید – شما نیز باید فعالانه در جامعه شرکت کنید. یک حساب توییتر دریافت کردید؟ سپس به بحث گروهی با هشتگهای مربوطه ملحق شوید. آیا مخاطبان شما نظرات خود را در پست فیس بوک ترک می کنند؟ پاسخ به سوالات و ارتباط با خوانندگان خود را. هیچ چیز مردم را سریعتر از استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان یک کانال پخش نمی کند – از رسانه های اجتماعی استفاده کنید، همانطور که در نظر گرفته شده بود و در واقع با طرفدارانتان ارتباط برقرار می کرد.

NEW: اعلام PPC(پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click) دانشگاه: یاد بگیرید PPC(پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click) بازاریابی برای رایگان http://t.co/pVGDC8aIex pic.twitter.com/yiKZNQ0kFN

– WordStream (WordStream) 29 ژوئیه 2014

21. مطالب خود را به سایتهای جمعآوری کنید
در ابتدا، سلب مسئولیت – اسپرد Reddit و سایر سایت های مشابه را امیدوار به “ضربه جک پات” ترافیک ارجاع، به دلیل این اتفاق نمی افتد. اعضای جوامع مانند Reddit به طرز شگفت انگیزی از هرزنامه هایی که به عنوان لینک های قانونی پوشانده می شوند، به خوبی شناخته شده اند، اما هر بار که بارها و بارها، لینک های ارسالی که این مخاطبان واقعا مفید هستند، آسیب نرساند. یک Subreddit مربوطه را انتخاب کنید، محتوای خود را ارسال کنید، سپس ترافیک را در آن مشاهده کنید.

افزایش ترافیک به سایت های خبری سایت های خبری وب سایت شما

22. ویدئو را در استراتژی محتوا قرار دهید
محتوای مبتنی بر متن همه خوب و خوب است، اما ویدیو می تواند یک دارایی با ارزش در هر دو جذب بازدید کنندگان جدید و ایجاد سایت شما جذاب تر باشد. داده ها نشان می دهند که نگهداری اطلاعات برای محتوای بصری به طور قابل توجهی بالاتر از متن است، به این معنی که بازاریابی ویدئویی یک راه عالی برای جذب و نگهداری مخاطبان شما است و همزمان به افزایش ترافیک وب سایت شما کمک می کند.

23. تحقیق در مسابقه
اگر از نرم افزارهایی مانند BuzzSumo برای بررسی آنچه رقبا دارید، استفاده نکنید، شما در معرض عیب بزرگی هستید. این خدمات عملکرد اجتماعی سایت ها و محتواهای خاص را جمع می کند تا به شما یک دید کلی از موضوعاتی که با خوانندگان رونق می دهد و مهمتر از همه، ایجاد رسانه های اجتماعی را در اختیار شما قرار دهد. پیدا کردن آنچه که مردم می خوانند (و صحبت کردن در مورد آن ها) و شبیه سازی این نوع محتوا برای آوردن ترافیک به وب سایت شما.

افزایش ترافیک به صفحه نتایج buzzsumo خود را در وب سایت خود

24. وبینار میزبان
مردم دوست دارند یاد بگیرند، و وبینارها راهی عالی برای انتقال دانش شما به مخاطبان مشتاقانه شما هستند. همراه با یک مبارزات تبلیغی موثر اجتماعی، وبینارها یک راه عالی برای افزایش ترافیک به وب سایت شما هستند. ارسال یک ایمیل یک هفته یا بیشتر پیش از زمان، و نیز «آخرین فرصت ثبت نام» یادآوری روز قبل از وبینار. اطمینان حاصل کنید که ارائه را برای بعد از مشاهده آرشیو کنید و به طور گسترده از طریق رسانه های اجتماعی به وبینارهای خود بپردازید. اگر شما تعجب می کنید که چگونه یک webinar را انجام دهید، برای پیگیری برخی نکات کلیک کنید.

25. شرکت در کنفرانس ها
هر کشوری که هستید، احتمال دارد حداقل یک یا دو کنوانسیون و کنفرانس عمده ای وجود دارد که مربوط به کسب و کار شما است. شرکت در این حوادث یک ایده خوب است – صحبت در آنها حتی بهتر است. حتی یک سخنرانی نیمه شایستۀ صحبت کردن یک راه عالی برای ایجاد خودتان به عنوان یک رهبر فکری در صنعت شماست و قرار گرفتن در معرض دید شما برای سایت شما.

خوب، این فقط مربوط به پست امروز است. اگر شما راهنمایی های خود را برای افزایش ترافیک به وب سایت خود داشته باشید، دوست دارم آنها را بشنوم.

ببینید که واقعا در AdWords چه کاری انجام میدهید

ویدئوی زیر را در Grader Free AdWords خود تماشا کنید:

از گریدر AdWords دیدن کنید

نظرات
اندرو سلیمان آگوست 2014، 2014
با تشکر برای این مقاله! بسیاری از آن برای من شناخته شده بود، اما طراوت مغز کمک می کرد تا فردی را روی انگشتانش نگه دارد. این یک مرجع عالی برای مبتدیان است. من فقط می خواهم اضافه کنم که همکاری واقعی (صادق) در گفتگوها و در جامعه صنعت شما بزرگ هستند. من فکر می کنم وقت آن فرا رسیده است که یک مخاطب را بسازیم و اینکه یک بار قایق از اسپم وجود داشته باشد، برای ایجاد اعتماد نیاز به زمان دارد. بنابراین مقاله ها را بخوانید، مقاله ها را بخوانید، این مقاله ها را به اشتراک بگذارید، نویسندگان این مقالات را مورد اعتماد و تکرار کنید. ایجاد محتوای عالی، ادامه دادن به اجتماعی و ترافیک خواهد آمد.

مایکل 21 ژوئن 2015
اول از همه، از دان برای این پست AMAZING تشکر می کنم. تعداد زیادی از بازاریابان اینترنتی وجود دارد که در تلاش برای دریافت ترافیک هستند. چند نفر از مردم آنجا با وبسایتهای ذهنمحور هستندنیاز دنیای جهان که هرگز ترافیک کافی برای به دست آوردن ایده های خود را به مردم نمی دهد؟ چند نفر در 9 تا 5 درگیر تلاش برای کسب درآمد آنلاین هستند، زیرا آنها فقط نمی توانند TRAFFIC را دریافت کنند؟ این یک پست بسیار محتمل است جهان نیازمند افرادی است که مقاله ای شبیه به این را ایجاد می کنند که می تواند به مادران در حال مبارزه کمک کند تا پولشان را آنلاین کنند.

این مقاله به من کمک زیادی کرده است. ببینید، من شروع به سرمایه گذاری جدید میکنم. این اولین اقدام من است که در آن من واقعا سعی خواهم کرد تا ترافیک رایگان را به دست آورم. من قبلا هرگز سعی کردم. این سرمایه گذاری جدید (سایت) “یکی” است. اگر بخواهم به اندازه کافی کیفیت، ترافیک هدفمند بر روی آن را دریافت کنم، به معنای واقعی کلمه، باید کار کند، و این سایت می تواند میلیون ها دلار را تولید کند. بنابراین آنچه که من دنبال می کنم، کیفیت بالا، پایدار (بدون کار لازم برای حفظ – دراز مدت – دست آزاد)، هدفمند، ترافیک رایگان، و این مقاله 5 نوع از این نوع منابع ترافیکی را گذاشته است.

ترافیک رایگان با کیفیت بالا، دائمی، هدفمند بهترین نوع ترافیک است که می توانید دریافت کنید. این دست آزاد و ROI خالص است. بنابراین من به شدت توصیه می کنم هر شخصی که خواندن که نیاز به ترافیک به آن را. برخی از منابع خوب ترافیک با کیفیت بالا، دائمی، هدفمند و رایگان که می توانید استفاده کنید عبارتند از شماره یک http://baloozo.com یک سایت تبلیغاتی که در آن شما می توانید یک آگهی دائمی ارسال کنید و آن را در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی خود قرار دهید و صفحه رده 10 بار در روز و آمار پیشرفته تبلیغاتی وجود دارد. همچنین آگهی های PPC(پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click) وجود دارد که در بالای آگهی های رایگان قرار می گیرند که شما می توانید برای اولین موقعیت خود با قیمت حداقل 0.01 دلار و حداقل کلیک 0.01 دلار در صورت تمایل به پرداخت هزینه برای ترافیک نیز اقدام کنید. شما فقط ثبت نام کنید، یک آگهی رایگان دائمی ارسال کنید و همیشه برای همیشه به اینترنت متصل می شوید.

شماره دوم http://flickr.com، یک سایت به اشتراک گذاری عکس است. برای دریافت ترافیک از این سایت شما باید تصاویر جالب و جذاب طراحی شده را ایجاد کنید یا عکس های مورد علاقه یا عکس های مورد علاقه خود را جالب ببرید، ثبت نام کنید، عکس ها را با استفاده از برچسب های مناسب (کلمات کلیدی) آپلود کنید تا ترافیک را هدف قرار دهید و در توضیحات عکس بگویید : “برای استفاده از این تصویر رایگان، اما اعتبارات را به http://www.yourwebsite.com” اضافه کنید، و پس از آن شما همیشه از افرادی که عکس های خود را به اشتراک می گذارند و اعتبار لینک خود را به اشتراک می گذارید، دائمی، هدفمند و رایگان است.

با تشکر بسیار، دن. شما واقعا نمی دانید که این به معنی من چیست و چقدر به من کمک کرده اید. ثانیا، من با نظر اندرو موافقم. تعداد زیادی از افراد وجود دارد که وبلاگ را فقط برای لینک دادن به وب سایت خود در بخش نام دارند. من عاشق دیدن نظرات وبلاگ هستم که با آنها ارتباط ندارم

آیا کسی می داند که راه های دیگر می تواند ترافیک دائمی، هدفمند و رایگان را دریافت کند؟ من می توانم همیشه سپاسگزار باشم اگر بتوانید یکی را با من به اشتراک بگذارید.
یک وب سایت کسب و کار خوب مانند داشتن یک کارمند اضافی است – کسی که 24/7 کار می کند و می تواند صورت شرکت شما باشد، اطلاعاتی را ارائه دهد، پاسخ های پرس و جو و حتی فروش را ارائه دهد. اما اگر شما بازدید کنندگان سایت خود را دریافت نکنید، چه کاری انجام می دهید؟ در این پست، ما از سیزده روش مختلف برای هدایت ترافیک به وب سایت شما استفاده می کنیم.

10 راه برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما
اهمیت ترافیک وب سایت
ترافیک وب سایت هر دو شاخص مهم و راننده رشد اقتصادی است. این می تواند به شما کمک کند تا:

• ببینید که بازاریابی شما چگونه کار می کند

• بینش مخاطبان خود را برای تصمیم گیری جمع آوری کنید

• بهبود سئو و اعتبار موتور جستجو

• تولید منافع بیشتر، بهبود نرخ تبدیل، و گرفتن مشتریان بیشتر

چگونه می توانید وب سایت بازدید کننده بیشتر
در جهان 1،24 میلیارد وب سایت وجود دارد. این رقابت بسیار زیادی است، اما به خاطر داشته باشید که نمی خواهید همه کاربران اینترنت را جذب کنید. هدف شما این است که افراد بیشتری را در مخاطبان خود قرار دهید تا از سایت شما بازدید کنند. در زیر برخی از راه های ساده برای افزایش میزان ترافیک که به وب سایت شما دسترسی پیدا می کنید، می باشد.

1. انجام جستجو در سایت
تاکتیک های سئو بسیاری از شما می توانید در هر یک از صفحات وب سایت خود را برای افزایش رتبه خود را در موتورهای جستجو و بازدید کننده بیشتر وجود دارد. این شامل تولید محتوای با کیفیت بالا که مخاطبان شما در جستجوی آن هستند، و نوشتن شرح مختصر برای صفحات شما. شرح متا در زیر نتایج جستجوی خود در زیر آدرس صفحه شما ظاهر می شود. دانستن اینکه چه صفحه ای در مورد چه چیزی و چه چیزی در نتیجه یک کلیک ایجاد می شود، باعث می شود کاربران این کار را بیشتر انجام دهند.

2. دریافت کنید
راه دیگری برای افزایش ترافیک به وب سایت شما این است که در دایرکتوری های آنلاین فهرست شده و سایت ها را مرور کنید. برای اکثر این سایت ها، نمایه شما یک لینک به وب سایت شما خواهد داشت، بنابراین به طور فعال این لیست ها را به روزرسانی می کنید و بررسی های مثبت احتمالا باعث ترافیک بیشتر وب سایت خواهد شد.

3. ارسال به رسانه های اجتماعی با هشتگ
از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ پست های وبلاگ و دیگر مطالب مفید در وب سایت خود استفاده کنید. به این ترتیب شما می توانید پیروان رسانه های اجتماعی خود را به سایت خود، و همچنین کاربران در شبکه های پیروان خود که محتوای شما را به اشتراک می گذارند، دریافت کنید.

با اضافه کردن هشتگهای به پست هایی که صفحات وب شما را ارتقا می دهند، می توانید از طریق شبکه خود دسترسی پیدا کنید و دیسک را دریافت کنیدتوسط کاربران در جستجوی محصولات و خدمات شما غافل می شود.

مرتبط: کتاب بازاریابی هشتگ

4. استفاده از صفحات فرود
صفحات فرود خاصی را برای پیشنهادات خود ایجاد کنید، مانند برای استفاده از کدهای تخفیف، دانلود یک راهنمای رایگان یا شروع یک محاکمه آزاد. صفحات فرود دیگر منبع ترافیک وب سایت شما هستند. به علاوه، آنها حاوی اطلاعاتی هستند که کاربران برای حرکت به جلو و تبدیل نیاز دارند.

5. کلمات کلیدی Long Tail Target
در حالی که اغلب کلمات کلیدی کوتاه مدت اغلب جستجو می شوند، برای آنها در موتورهای جستجو سخت تر است. از سوی دیگر، هدف قرار دادن کلمات کلیدی طولانی مدت، به شما فرصتی بهتر برای رتبه بندی بالاتر (حتی در صفحه اول) برای پرس و جو برای محصولات و خدمات شما می دهد – و رتبه بندی بالاتر به معنای ترافیک بیشتر است. به علاوه، به عنوان موتورهای جستجو و قابلیت های صوتی به متن، مردم از عبارات خاص تر برای جستجو در اینترنت استفاده می کنند.

6. شروع بازاریابی ایمیل
ارسال خبرنامه های منظم و ترویج پیشنهادات از طریق ایمیل یک راه عالی برای برقراری تماس با مشتریان خود است و همچنین می تواند به ترافیک وب سایت شما کمک کند. اطلاعات مفید و پیوندهایی به صفحات در وب سایت خود را ارائه دهید تا بتوانید آنها را بیشتر بیاموزید، از جمله از طریق پست های وبلاگ و ارائه صفحات فرود. فقط مطمئن شوید که شما به طور پیوسته خوانندگان خود را با ایمیل های خود بمباران نمی کنید و یا مشتریان خود را از بین بردن، پاک کردن یا لغو اشتراک از ایمیل های خود حذف می کنند.

همچنین، فکر دقیق خود را در خطوط موضوع ایمیل خود قرار دهید. این به شدت تحت تاثیر قرار می دهد که آیا کاربر ایمیل شما را باز می کند یا خیر. اگر ایمیل های شما هرگز باز نمی شود، آنها نمی توانند ترافیک را به سایت شما عرضه کنند!

7. تبلیغات آنلاین
تبلیغات آنلاین شاید ساده ترین راه برای دریافت بیشتر افراد برای بازدید از سایت شما باشد. رسانه های اجتماعی، جستجو پرداخت شده و نمایش تبلیغات همه کانال های عالی برای تبلیغات PPC(پرداخت به ازای هر کلیک Pay Per Click) برای افزایش ترافیک وب سایت است.

8. مهمان وبلاگ
داشتن یک میکروکنترلر انتشار یک پست وبلاگ در سایت شما می تواند به افزایش ترافیک وب شما کمک کند، زیرا احتمال دارد که پست را با مخاطبان بزرگشان به اشتراک بگذارند. همچنین می تواند برای افزودن تنوع بیشتر به محتوای شما کمک کند و بازدیدکنندگان شما را در فعالیت خود در زمینه خود نشان دهند. به طور متداول، شما می توانید از تاثیر گذار از کسب و کار خود را در نظر خود و یا جمع آوری پست بپرسید، و یا شما می توانید مصاحبه با اثر گذار را به یک پست وبلاگ است که احتمالا به دریافت ترافیک تبدیل شود.

شما همچنین می توانید یک وبلاگ نویس مهمان باشید. کسب و کارهای تکمیلی را در منطقه خود مشخص کنید که مخاطبان آن به کسب و کارتان مربوط است. ببینید اگر شما می توانید یک پست به وبلاگ خود با یک لینک به وب سایت خود اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما مربوط به مخاطبان خود است و به این ترتیب بیشتر از یک تبادلگر است.

9. مشارکت آنلاین
فعال بودن در گروه های آنلاین و در وب سایت هایی که مربوط به کسب و کار و جامعه شما است. نظر در بلاگ ها و پست های رسانه های اجتماعی، پاسخ به سوالات مردم ارسال، و در گفتگو در مورد صنعت خود شرکت کنند. هرچه بیشتر با جامعه خود ارتباط برقرار می کنید، بیشتر قرار گرفتن در معرض و بازدیدهای نمایه شما دریافت می شود. اگر نمایه های رسانه های اجتماعی شما دارای یک لینک به وب سایت شما باشند، در این صورت تعامل شما با کانال دیگری برای ترافیک وبسایت تبدیل می شود. فقط مطمئن شوید که به طور متوسط ​​و با روش صحیح ارتباط برقرار کنید و از نظرات خود در رابطه با لینک دادن به وب سایت خود جلوگیری کنید

فقط مطمئن شوید که به طور متوسط ​​و به طور صریح درگیر شوید، تا بتوانید اعتبار آنلاین و کسب و کار خود را آسیب برسانید. همچنین، از لینکهای وب سایت خود به طور مستقیم در نظرات خود اجتناب کنید، زیرا این هجی است. افزایش ترافیک نباید هدف تعامل شما باشد، بلکه یک نتیجه ثانویه است.

10. از تجزیه و تحلیل خود یاد بگیرید
از لینک های ردیابی برای کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید و به طور مرتب تجزیه و تحلیل وب سایت خود را بررسی کنید. این کار شما را قادر می سازد تا مشخص کنید که کدام استراتژی ها و انواع محتویات کار می کنند، کدامیک نیاز به بهبود دارند و شما نباید وقت خود را هدر ندهید.

اینها تنها برخی از استراتژی های بسیاری هستند که می توانید برای هدایت ترافیک به وب سایت خود استفاده کنید. گرفتن بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت یک شبه اتفاق نمی افتد. کار سخت و فداکاری طول می کشد، اما بخش سختی را برای شما حذف کردیم: دانستن آنچه که باید انجام دهیم در وهله اول. پیاده سازی ترکیبی از این استراتژی ها و شما شروع به دیدن پیشرفت در ترافیک وب سایت خود خواهید کرد.

بنابراین بگذارید فقط می گویند شما یک کارآفرین جوان هستید. شما برای خودتان به کسب و کار رفته و وبسایت مهم همه چیز را تنظیم کرده اید. این فروشگاه دیجیتال شماست. دیگر نیازی به فروشگاه آجر و ملات نیست. بدون نیاز به شخص تصادفی برای سرقت از فروشگاه خود از خیابان. امروزه همه کسانی که نیاز دارند بازدید کنندگان مجازی هستند – افرادی که علاقه مند به خرید آنچه که شما در حال فروش هستند علاقه مند هستند.

اما چگونه در مورد طراحی آنها به چه چیزی فکر می کنید؟

مشکلی که بیشتر مردم با آن روبرو هستند این است که چگونه آنها می توانند یک وبسایت را راه اندازی کنند یا حتی یک وبلاگ بسازند؛ این در مورد چگونگی آنها در واقع می تواند ترافیک به آن مقصد دیجیتال شناور در مورد در بیت و بایت فضای مجازی است. اگر شما خودتان دیجیتال چاشنی نیستید، احتمالا با استفاده از فرم های مختلف بازاریابی آنلاین، به این نتیجه رسیدید که با استفاده از کلمات گویا می توانید آن را بیابید.

چرا؟ امروز ما’دوباره با بسیاری از اطلاعات غلط و اطلاعات غلط مواجه شده است، که توسط ذهن های هوشمندانه ساخته شده و مورد تمسخر قرار گرفته است و بیشتر به استخراج پول از شما کمک می کند تا بتوانید درآمد کسب کنید. این آخرین سیستم ترافیک اثبات شده ای است که شما فقط 997 دلار خرج کرده اید و قصد ندارید نتایجی را که انتظار می رود به ارمغان بیاورید. این مجموعه ویدئویی جدید توسط آخرین مارک اینترنت مارکتینگ در مورد چگونگی رانندگی “نامحدود” در وب سایت شما را هدایت می کند؟ جواب منفی. این کار هم نخواهد کرد.

پس کجایی؟ چه کار میکنی؟ چگونه مردم را متوجه شدید که در دریای پرجمعیت دیجیتالی غول پیکر قرار دارند؟ در یک فضای پرتلاطم، حقیقت این است که به طور فزاینده ای دشوار است که متوجه شوید. این یک اقدام فوقالعاده برای هدایت ترافیک به هر وبسایت است، زیرا تنها صدای زیادی وجود دارد.

برای بالا بردن سر و صدا، باید برخی اصول اساسی را درک کنید. این فقط در مورد اجرای آخرین راز برای رانندگی ترافیک یا ترفند کردن راه شما در بالای صفحه نتایج جستجوی گوگل نیست. نه. این مسئله در مورد ایجاد روشهای متداول و درست است که بزرگترین بازاریابان آنلاین برای ایجاد اقتدار و ترافیک در طول زمان استفاده می کنند.

قدرت؟ بله اگر مجوز ندارید، اعتماد گوگل ندارید زیرا اعتماد به نفس در طول زمان افزایش می یابد. اگر گوگل به طور ذاتی به شما اعتماد نداشته باشد، در چند ماه آن را انجام نخواهد داد، و در کجایید؟ نگران نباشید این یک شبه اتفاق نمی افتد، بنابراین انتظار نداشته باشید.

با این وجود، راه هایی وجود دارد که شما می توانید ترافیک را به وب سایت خود هدایت کنید و در حقیقت سود خود را تا زمانی که برخی از مبانی را در چگونگی کارکرد ترافیک درک می کنید، متوقف کنید. ما در مورد چیزهایی مانند سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیل و غیره و غیره صحبت می کنیم.

در حالی که ترافیک خود را عالی است، به معنای واقعی کلمه بی فایده خواهد بود، اگر شما آنها را از طریق یک پیشنهاد رایگان و منحصر به فرد خود را در قوطی فروش خود نیست، که می تواند به شما در فروش محصولات و خدمات خود را در Autopilot کمک کند.

همانطور که می بینید برخی از قوانین مربوط به آنچه که مصرف کنندگان از شما خرید می کنند، بهتر است برخی از روش ها را برای رانندگی ترافیک به سایت خود، وبلاگ، صفحه را به آخرین محصول اطلاعات و یا هر کجا که می خواهید، برسانید.

درک منابع ترافیک وب سایت شما

به طور موثر دو راه وجود دارد که می توانید ترافیک را به یک وب سایت هدایت کنید. راه اول رایگان است این شامل چیزهایی مانند بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، ایجاد یک وبلاگ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و غیره و غیره است. راه دیگر پرداخت می شود. هر شخصی می داند که تبلیغات پرداخت می تواند ترافیک را به یک وب سایت هدایت کند، اما می تواند هزینه ای نیز داشته باشد.

اگر چیزهایی مانند نرخ تبدیل و ردیابی کلیک ها را نمیدانید تا ببینید چه مقدار فروش شما هزینه می شود، مطمئنا با ترافیک پرداختی مواجه خواهید شد. در هر صورت شما آن را تکه تکه کنید، برخی از راه های عالی برای هدایت ترافیک به وب سایت خود که در هر دو دسته قرار دارد وجود دارد.

با این حال، سازمان شما بیشتر سازمان یافته است و بهتر است پیشنهاد خود را در ابتدا ارائه کنید، بیشتر احتمال دارد که هر یک از این روشهای ترافیکی یا استراتژی ها موفق شود. بنابراین، چگونه همه تلاش خود را پیگیری میکنید تا اطمینان حاصل کنید که بهترین کار را برای درک اینکه از کجا بازدیدکنندگان شما از چه زمانی به ترافیک خود در وب سایت شما میرسند، بفهمند؟

ساده ترین و ساده ترین راه استفاده از گوگل آنالیتیکس است. و من فقط درباره نصب گوگل آنالیتیکس صحبت نمی کنم. من در مورد استفاده از UTM صحبت می کنم (کوتاه برای ماژول ردیابی Urchin، که مربوط به سیستم تجزیه و تحلیل قدیمی Urchin است که گوگل برای ایجاد ابزار ردیابی آن ایجاد کرد) متغیرهایی که در گوگل آنالیتیکس وجود دارند، تا اطمینان حاصل شود که از کجا می آیند.

در حقیقت، گوگل ابزار فوقالعاده ای دارد که می توانید برای ساخت آدرس صفحه های خود از آن استفاده کنید، اگر شما بیش از حد هوشمند نیستید. شما می توانید ابزار موجود در اینجا را پیدا کنید. دو فیلد مورد نیاز هستند که عبارتند از: 1) آدرس صفحه خود و 2) منبع کمپین. منبع مبارزات انتخاباتی می تواند هر چیزی مانند ایمیل یا هزینه هر کلیک یا هر منبع دیگری باشد که برای تبلیغ و ترافیک ترافیک استفاده می کنید.

شما همچنین می توانید نام کمپین را در اینجا مانند facebook_offer یا summer_sale یا new_product_lineup یا هر چیز دیگری در مورد آن اضافه کنید. اطمینان حاصل کنید که فضاهای با حروف زیر را جدا کنید. و اگر شما تبلیغات خود را در گوگل، یوتیوب و یا هر پلت فرم دیگر قرار دهید و شما برای کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید، اصطلاحات تبلیغاتی را در آن قرار دهید، با علامت های + مثبت + best + shoes + best + men + polo + پیراهن و یا هر چیز دیگری برای آن موضوع.

به این ترتیب، هنگامی که درایو ترافیک را می گذرانید، می دانید که از آن ترافیک چه خبر است. در غیر این صورت، شما در تاریکی باقی می ماند به عنوان مثال، اگر شما بازاریابی محتوا را در Quora.com یا Medium.com انجام دهید، می توانید از منبع کمپین به عنوان Quora یا Medium و محیط تبلیغاتی به عنوان content_marketing استفاده کنید و این اصطلاح به عنوان اصطلاحی که شما برای رتبه دادن به آن هستید. عکس بگیرید؟ سپس، تمام نتایج زیبایی را به طور مستقیم در گوگل آنالیتیکس خواهید دید و شما به طور خاص از جایی که ترافیک شما از آن آمده است را می دانید.

چگونه برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما

خوب، به طوری که به شما می دهد یک حس کلی مناطق استترافیک شما از بین خواهد رفت و چگونه باید در مورد ردیابی ترافیک خود اقدام کنید. به یاد داشته باشید، اگر ترافیک را که به وبسایت شما می آید ردیابی نکنید، بازاریابی آنلاین خود را از بین می برید. هنگامی که شما ترافیک را به هر سایت، وبلاگ یا هر کجا هدایت می کنید، باید بدانید که از کجا می آید تا بتوانید تلاش های خود را انجام دهید.

مهم دیگر در مورد ردیابی استفاده از پیکسل های تبدیل است، به طوری که شما می توانید به طور موثر تعیین، به طور خاص، به پایین، به میزان هر فروش به شما هزینه. به عنوان مثال، اگر شما 100 دلار در تبلیغات فیس بوک به دست آوردید که به 200 کلیک انجامید، بدون اطلاع دقیق اینکه چگونه بسیاری از این کلیک ها باعث فروش شد، 100 دلار صرفه جویی کردید.

فقط می توان گفت که از 200 کلیک، شما 3 فروش دریافت کردید که با یک پیکسل تبدیل فیس بوک دنبال شد. این 3 فروش به 800 دلار رسید. بنابراین سرمایه گذاری 100 دلاری فقط 800 دلار در فروش داشت. در حال حاضر، این به سادگی یک نمونه کلی است، اما هنگامی که شما می دانید که چگونه تبلیغات و یا سایر تلاش های بازاریابی را پیگیری می کنید، پس می دانید چه چیزی پرداخت می شود و چه چیزی نمی شود.

از این دانش برای درک نرخ تبدیل خود را برای هر یک از آگهی استفاده کنید. اگر مبلغ 100 دلار به مبلغ 800 دلار هزینه کردید، پس از آن هر دلار 1 دلار را صرف پرداخت 8 دلار کردید. تست های بیشتری را انجام دهید، سپس تلاش های خود را با استفاده از اصل پارتو یا 80/20-Rule، که 80 درصد از نتایج خود را از 20 درصد از تلاش های خود، به دست می آورید، اندازه گیری کنید. از ردیابی دقیق برای کشف تلاش هایی که منجر به بزرگترین نتایج می شود استفاده کنید. به همین سادگی.

روش های ترافیکی ارگانیک (طبیعی)

آیا می خواهید لاغر در مورد چگونگی رانندگی ترافیک در وب سایت خود باشد؟ استراتژی های رانندگی زیر در اصل طبیعت هستند. شما مجبور نیستید یک دلار برای ترافیک که زیر این سطل افتاده است را پرداخت کنید. اما شما باید زمان خود را تجارت کنید. و از آنجایی که زمان ارزشمندتر از پول است، در این صورت می توان آن را تنها یک بار استفاده کرد و آن را برای همیشه رها می شود، با توجه به سطح مهارت شما، هزینه های قابل توجهی نیز وجود دارد.

# 1 – پیاده سازی موتور جستجو بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو)

امروز، اگر شما سئو را درک نکنید، شما خودتان یک خدمتی انجام می دهید. کشف نکات در مورد سئو به طوری که شما درگیر در نوع مناسب از استراتژی تحویل ترافیک است. شما نمیخواهید قوانین را خم کنید یا شکستن. به علاوه، با داشتن درک درست از سئو، شما کاملا به معنای واقعی کلمه می تواند نتایج خود را بیش از حد. پیدا کردن یک دوره خوب و یا کتاب صوتی در مورد سئو و یادگیری مانند باد.

# 2 – نوشتن محتوای غیرقابل تحویل

محتوا پادشاه است تا زمانی که محتوای ناخواسته را در سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید، بازدیدکنندگان را بیشتر و بیشتر خواهید دید. همچنین، محتوای شما بهتر است، بازدیدکنندگان بیشتر درگیر خواهند شد. آنها مطالب شما را برای شما به اشتراک می گذارند، به شما کمک می کنند تا سایت خود را در Autopilot تبلیغ کنید.

# 3 – پاسخ سوالات در Quora

Quora یک محیط عالی برای رانندگی ترافیک به سایت شما است. سوالات را در این پلت فرم پاسخ دهید و کلیدواژه های مناسب را به لنگر محتوا در سایت یا وبلاگ خود لینک دهید. با این حال، از این پلتفرم برای هرزنامه استفاده نکنید. اطمینان حاصل کنید که پاسخ های شما دقیق است و شما می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید

# 4 – ایجاد آموزش های ویدیویی یوتیوب

یوتیوب یک منبع عالی برای رانندگی ترافیک آزاد آلی برای وب سایت شما است. شاید این به این دلیل است که گوگل از یوتیوب دوست دارد و با توجه به این که موتور محبوب موتور جستجوی جهانی در جهان است، قرار گرفتن در معرض یوتیوب می تواند بزرگ باشد. ایجاد آموزش های مفید و فیلم هایی که مقدار زیادی از ارزش را اضافه می کنند و مطمئن شوید که از طریق توضیحات به محتوای خود لینک دهید.

# 5 – دریافت اجتماعی در Instagram

همه می دانند که Instagram یک پلتفرم رایج برای اشتراک گذاری عکس ها و ارتباط با دیگران از سراسر جهان است. با این حال، تعداد کمی از مردم می دانند که چگونه اینستاگرام را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود می توان استفاده کرد. با این حال، بسیاری از افراد کسب و کار چند میلیون دلاری را صرفا با استفاده از Instagram به عنوان روش اصلی خود برای رانندگی ترافیک ساخته اند.

# 6 – پلت فرم انتشارات LinkedIn

پلتفرم انتشار LinkedIn یک روش عالی برای بازاریابی محتوا است که در حال حاضر در وب سایت شما است. یک پست منحصر به فرد و با کیفیت بالا در LinkedIn منتشر کنید که مقدار زیادی از ارزش را به شما ارائه می کند و اطمینان حاصل کنید که محتوای آن را به لنگر محتوا در وبلاگ یا وب سایت خود لینک دهید تا بتوانید پل ارتباطی مهم را به پست اصلی خود بدست آورید.

# 7 – ارسال در Medium.com

Medium یکی از مراحل ورود به سیستم برای بازاریابی محتویات من است و یک دامنه مالکیت سایت دیگری را فراهم می کند که به شما امکان می دهد همه کاره یابی لینک ها را از طریق هر پست وبلاگ در CMS (سیستم مدیریت محتوا) مانند وردپرس برطرف کنید. Leverage Medium برای ایجاد پست های بازاریابی محتوا بصری که همچنین به پست های اصلی شما در سایت یا وبلاگ شما لینک می شود.

# 8 – استفاده از بازاریابی ایمیل

بازاریابی ایمیل یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سایت یا وبلاگ شما و ارتقاء هر گونه پیشنهاد است، اما همچنین به این معنی است که شما نیاز به یک لیست برای بازار دارید. اگر شما قبلا چنین کاری انجام ندهید، یک مغناطیس سرب ایجاد کنید و بلافاصله یک قوطی فروش بسازید، تا بتوانید فهرستی را ایجاد کنید که هر کدام از پیشنهادات شما به بازار عرضه می شود (اسپم).

# 9 – به روز رسانی “منقضی” محتوا On وب سایت شما

بازخوردهای تاریخی از مطالب خوب است، به خصوص اگر برخی از مطالب شما منقضی شده باشد. توجه داشته باشید، این به معنای بازنویسی محتوای شما نیست؛ به سادگی آنرا طراوت دهید تا آن را در حال حاضر جاری کنید اگر محتوای مطالب همیشه در حال حاضر نیست. نگاهی به راه هایی که می توانید محتویات منسوخ شده را در سایت خود به روز کنید تا ترافیک بیشتری را از طریق قابلیت مشاهده در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش دهید.

# 10 – ایجاد دوره آنلاین رایگان

ایجاد یک دوره رایگان یک راه عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما است. برای انجام این کار می توانید از Udemy، Teachable یا هر تعداد وب سایت هایی که در آنجا استفاده می کنید استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که دوره مقدار عظیمی از ارزش را به ارمغان می آورد و سپس دانشجویان را به محتوای اضافی و پیشنهادات خود در سایت خود متصل می کند.

# 11 – ایجاد و به اشتراک گذاشتن اینفوگرافی با کیفیت بالا

ساخت اینفوگرافی با کیفیت بالا به سادگی یک شکل از کیبیت است. تعداد زیادی از نمونه هایی که شما می توانید از آنها استفاده کنید، وجود دارد اما همه آنها برابر نیستند. با این حال، اگر شما می توانید یک اینفوگرافی بزرگ ایجاد کنید که بسیاری از افراد به آن لینک دارند، اساسا می توانید یک ماشین بازاریابی خودکار برای سایت خود ایجاد کنید. مطمئن شوید که یک طراح بزرگ را برای انجام این کار استخدام کنید.

# 12 – ساختن نظرسنجی های صنعتی خاص

من همیشه از طریق محتوا در وبلاگ من، به نظرسنجی های مربوط به صنعت لینک می خورم. این یک راه عالی برای رسیدن به برخی از لینک ها با ارائه چیزی از ارزش است. اطمینان حاصل کنید که آن را به جایگاه شما خاص و مربوط به محتوا در سایت یا وبلاگ شما و سپس به اشتراک گذاری آن نظرسنجی با جهان است.

# 13 – تمرکز بر قابلیت استفاده از تلفن همراه

در مورد رانندگی ترافیکی جدی؟ سپس شما باید اطمینان حاصل کنید که سایت شما برای موبایل مناسب است. از ابزار گوگل Insights Tool برای بررسی دوستانه طرح تلفن همراه خود استفاده کنید و ببینید آیا مطابق با دستورالعمل ها است یا خیر. شما همچنین باید اطمینان حاصل کنید که تمام پست ها و محتواهای خود آماده آمادگی برای AMP(صفحات تلفن همراه) هستند.

# 14 – اجرای CDN ها و ابزار مرورگر مرورگر

شبکه های تحویل محتوا (بعنوان مثال CDN ها) یک راه عالی برای سرعت بخشیدن به تحویل صفحه در سراسر جهان هستند. گوگل و سایر موتورهای جستجو به طور ذاتی از سرعت سایت و محتوای صفحه شما نگران هستند. از AWS آمازون، MaxCDN یا هر تعداد دیگری از ابزارهای خارج از آن برای استفاده از CDN ها همراه با ابزارهای ذخیره سازی مرورگر مانند W3 Total Cache، WP Super Cache و دیگران استفاده کنید.

# 15 – ایجاد وبینارهای رایگان

وبینارهای رایگان ارائه یک پلت فرم عالی برای رانندگی ترافیک به وب سایت شما. شما می توانید ارائه فروش خود را با پلت فرم های webinar مانند دموی، GoToWebinar و دیگران که در آن وجود دارد. با استفاده از زمان برای ارائه ارزش در حالی که همچنین هدایت بینندگان به سایت خود و محتوای آن همراه با هر گونه پیشنهادات.

# 16 – ارسال مطلب مفید در Reddit

یکی دیگر از راه های عالی برای هدایت ترافیک به سایت شما این است که از Reddit استفاده کنید. Reddit یک پلتفرم غول پیکر است که در آن شما می توانید اطلاعات مفید را به اشتراک بگذارید و در گفتگوها با میلیون ها نفر از سراسر جهان شرکت کنید. دامنه بسیار محبوب است، و هر لینک از سایت بسیار مفید است برای افزایش دید شما در سراسر وب.

# 17 – نمایش های SlideShare را توسعه دهید

شما می توانید یک پلت فرم مانند SlideShare را برای ارائه سخنرانی های قدرتمند پاورپوینت که دوستانه گوگل هستند، در نهایت افزایش دید خود را استفاده کنید. اگر شما این کار را درست انجام می دهید و ارائه های خود را به ویروس می رسانید، که به راحتی می توانید بر روی این پلتفرم قرار دهید و این نمایه به سایت شما لینک می شود، شما مقدار زیادی از ترافیک را به صورت رایگان رانندگی خواهید کرد.

روشهای ترافیک پرداخت شده

واضح است که پرداخت تبلیغات و سایر ابتکارات همیشه یک روش برای هدایت ترافیک به سایت یا وبلاگ شماست. اگر بودجه کوچکی دارید و چیزها را به درستی دنبال می کنید، می توانید هزینه ای برای هر کسب و کار (CPA) را بدست آورید. اگر CPA شما به اندازه کافی بالا باشد، می توانید درآمد های تبلیغاتی خود را به آسانی درآورید. اطمینان حاصل کنید که چیزهایی مانند فیس بوک و پیکسل ردیابی گوگل را برای تعیین اثربخشی تبلیغات خود اجرا کنید.

# 18 – استفاده از بیرون و یا Taboola برای تبلیغ محتوای شما

سایتهایی مانند Outbrain و Taboola برای تبلیغ وبسایت یا وبلاگ شما مناسب هستند تا زمانیکه برخی از مراحل فروش و توانایی پیگیری افرادی را که از این سیستم عامل ها می آیند، استفاده کنید. این سایت ها محتوای خود را در سراسر هزاران سایت دیگر مشابه در سراسر اینترنت به صورت رایگان ارتقا خواهد داد. با این حال، قبل از غواصی، ابتدا مطمئن شوید که کارهای سخت و دشواری انجام داده اید.

# 19 – تبلیغات خرید از طریق فیس بوک

آیا می خواهید دسترسی به جمعیت پرجمعیت جهان؟ واضح است که شما می توانید در یک پلت فرم مانند فیس بوک تبلیغ کنید. تا زمانی که پیشنهاد شما به اندازه کافی جذاب باشد و شما می توانید این ترافیک را به فروش با یک صفحه فروش بزرگ یا پیشنهاد رایگان تبدیل کنید، سپس می توانید این ابتکار بازاریابی را به صورت بی نهایت برای فروش تقریبا نامحدود انجام دهید.

# 20 – اهرم تبلیغاتی گوگل Re-Targeting

آگهی های هدفمند مجدد گوگل یک راه فوق العاده برای کسب ترافیک بیشتر در وب سایت شما است. اما نه فقط ترافیک تبلیغات متمرکز بر تبلیغات بر روی افرادی که قبلا از سایت شما بازدید کرده اند و به هر دلیلی بدون تکمیل فروش به آنجا رفته اند. این شامل استفاده از یک پیکسل تبدیل برای خرید است و این یک راه عالی برای رسیدن به افرادی است که قبلا به سایت شما بوده و به شدت مارک زده اندآنها را در موتور جستجوی گوگل به زودی پس از ترک آنها.

# 21 – تبلیغات در Instagram

Instagram در حال حاضر یک استراتژی درآمد واضح دارد و شامل قرار دادن تبلیغات در شبکه اجتماعی است. این یک راه فوق العاده برای رسیدن به مردم در منطقه شما است و به شما یک رویکرد بسیار هدفمند برای رسیدن به مشتریان بالقوه برای خرید محصولات و خدمات خود را ارائه می دهد. در اینجا در مورد نمایش تبلیغات در Instagram بیشتر بدانید.

# 22 – شریک برای پرداخت هدایا

همکاری با شرکتهایی که دارای ردپای بزرگ هستند، یک راه برای راندن علاقه و بازدیدکنندگان به سایت شما است. شما باید چیزی ارزش گذاری را به اینجا بدهید. اگر چیزی دارید که می توانید آنرا بفرستید، سپس شرکت های بالقوه محلی یا منطقه ای را که می توانید با ابتکار عمل شریک شوید پیدا کنید.

# 23 – در بازاریابی نفوذ شرکت کنید

بازاریابی نفوذ یک راه عالی برای پیغام شما برای میلیونها نفر بدون داشتن مخاطبان بزرگ شماست. شما می توانید نفوذگران در توییتر، اینستاگرم و هر تعداد دیگر از شبکه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار دهید. افرادی را پیدا کنید که در روستا یا صنعت خود پایبند هستند و به آنها دسترسی پیدا کنید. این ارزان نخواهد بود، اما به طور بالقوه می تواند به مشتریان و فروش شما در کوتاه مدت دست یابد.

R.L. Adams مهندس نرم افزار، کارآفرین سریال و نویسنده است. او یک وبلاگ غول پیکر به نام Wanderlust Worker را اجرا می کند و به کارآفرین، Engadget و Huffington Post کمک می کند.