Site is under maintenance mode. Please wait few min!

یک دزدکی حرکت کردن را به نفوذ واقعیت افزوده در سئو متمرکز کنید   نکته : این مطلب یک متن ترجمه شده است و از روی جدیدترین  منابع ترجمه شده است   
64
Pradeep Chopra 7 ساعت پیش
 یک دزدکی حرکت کردن را به نفوذ واقعیت افزوده در سئو متمرکز کنید
AR (Enabled Reality) شما را با اطلاعات بصری لایه بندی شده در دنیای فیزیکی فراهم می کند. این تکنولوژی با استفاده از یک تصویر زنده و هماهنگ با محیط دنیای واقعی کاربر است. تجربه نهایی هر دو مجازی و پدیده ای است. واقعیت تقویت شده است که برای کمک به کسب و کار به ارائه برخی از تجربه واقعا جذاب کاربر که بهبود نتایج کسب و کار است. تکنولوژی در حال افزایش است و به سرعت در حال افزایش پذیرش از سوی هر دو کسب و کار و کاربران به صورت یکسان.

انتظار می رود که درآمدهای ناشی از AR تا سال 2020 به 120 میلیارد دلار افزایش یابد.

تأثیر تاثیر AI بر سئو
برنامه های واقعیت افزوده تلفن همراه به صورت فعال استفاده می شود

منبع تصویر: Tractica

نگاهی به این مثال از تجربه AR که توسط Uber تنظیم شده است:

AR در اینجا برای تاثیر گذاشتن بر این که چگونه کسب و کارها محصولات خود را ارتقاء می دهند و همچنین چگونه برای رتبه بندی جستجو بهینه سازی می کنند. مهم است که توجه داشته باشید، AR بهینه سازی موتورهای جستجو را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

سئو محلی تبدیل به حیاتی تر می شود
واقعیت افزوده باعث می شود کاربران به اسکن کردن دستگاه های تلفن همراه خود و کسب اطلاعات در مورد کسب و کار در منطقه خود. اطلاعات شامل همه چیز از تصاویر تا رتبه بندی به بررسی است. برنامه های AR توانایی ارائه به کاربران با پیشنهادات و معاملات خاص – همه در قالب AR تئاتر.

برنامه هایی مانند Yelp و Wikitude در حال حاضر تجربه های AR مبتنی بر جغرافیایی را ارائه می دهند.

تأثیر AI بر سئو
AI و جستجوگرهای محلی

منبع تصویر: Lozatech360

بنابراین، اگر شما یک مکان با دوربین خود را اسکن کنید، می توانید جزئیات آن کسب و کار را با آخرین نظرات، رتبه بندی ها و پیشنهادات خود مشاهده کنید. این تجربه را برای کسانی که از یک مکان جغرافیایی خاص استفاده می کنند، ساده می کند. بنابراین باید اطمینان و حفظ کیفیت و طراوت لیست های محلی خود داشته باشید.

در اینجا برخی از جنبه های کلیدی که باید مراقبت کنید:

بهینه سازی لیست های کسب و کار من در گوگل
بهینه سازی فهرست های کسب و کار من در گوگل من مهمتر از همیشه خواهد بود. هنگامی که یک کاربر یک محل کسب و کار را اسکن می کند، یک لیست مجازی از ساختمان را همراه با لیست های رقیب مشاهده خواهد کرد.

تأثیر AI بر سئو
بهینه سازی فهرست کسب و کار گوگل من

منبع تصویر: Screenwerk

فقط اگر لیست شما به اندازه کافی قانع کننده باشد، مشتری آینده نگر می خواهد به محل کسب و کار شما راه یابد.

تقویت نقلقولها
لیست دایرکتوری های محلی همیشه برای جلوگیری از جستجوگران مناسب ضروری است.

تأثیر AI بر سئو
تقویت استنادات

منبع تصویر: Mashable

به دست آوردن خود در برنامه های دایرکتوری که تجربیات پیشرفته AR را برای جستجوگران فراهم می کنند، ضروری در زمان های پیش خواهد بود. این فهرست قوی تر خواهد شد و به شما در حفظ فضای جستجو کمک خواهد کرد.

امتیازها و نظرات
واقعیت افزوده تبدیل به بررسی و رتبه بندی در زمان واقعی است. به عنوان یک کاربر می توانید جدیدترین بررسی ها و امتیازات را روی مکان هایی که یکی از آنها عبور می کند، پیدا کنید. این باعث می شود بررسی عامل بسیار مهمی برای جستجو و همچنین تبدیل شود. هر چه بیشتر شما را تشویق کنید و نتایج مثبتی را برای کسب و کارتان به دست آورید، بهتر است برای نتایج جستجو و همچنین درآمدتان باشد. مدیریت و حل منافع مشتریان نیز به همان اندازه مهم خواهد بود.

هدف جغرافیایی مبتنی بر مکان
واقعیت افزوده به شما امکان می دهد که پیشنهادات و معاملات را در قالب تجربه های AR به کسانی که نزدیک به محل کسب و کار شما هستند ارسال کنید. این می تواند از طریق برنامه های AR ارسال شده در گوشی های هوشمند کاربر ارسال شود. شما می توانید از کنار همبرگر مورد علاقه خود پیاده شوید، و شما فقط می توانید تصویری از یک قرارداد Combo برگر در مقابل شما ببینید. این یک شکل از تجربه AR مبتنی بر مارکر است که توسط اشیاء فیزیکی منجر می شود. یک تجربه AR دارای مارکر کمتر توسط کاربر محل / تنظیمات و جستجوها و غیره انجام می شود.

تأثیر AI بر سئو
هدف قرار دادن موقعیت جغرافیایی

منبع تصویر: نژاد

درباره ساختمان لینک چیست؟
آیا ایجاد لینک ها باقی می ماند زمانی که محتوا و تجربی مبتنی بر AR تبدیل شدن به بیشتر و بیشتر شایع؟ پاسخ به این سوال ساده است بله لینک های کیفیت باقی خواهند ماند و در حقیقت، همه چیز ضروری خواهد بود. هنگامی که اکوسیستم جستجو با AR منطبق است و کلمه کلیدی ها کمتر مرتبط می شوند، سه چیز کلیدی اتفاق می افتد:

محتوای مرتبط و با کیفیت بسیار مهمتر خواهد شد.
کیفیت منبع محتوا باید اهمیت داشته باشد.
زمانی که کاربران با محتوای شما صرف می کنند، یک عامل رتبه بندی ضروری باقی می مانند.
تاکید بر جستجوی ویژوال و محتوای تعاملی
به عنوان یک موتور جستجو، مأموریت گوگل برای ارائه پاسخدهی مناسب به پرس و جوهای کاربر است. گوگل، در تلاش برای کمک به بهبود تجربه جستجوگر، از عوامل مانند سابقه جستجوی کاربر، مکان و تنظیمات برای ارائه نتایج بهتر استفاده می کند. جستجوی صوتی نیز برای ساده سازی تجربه جستجوگران آنلاین معرفی شد.

گوگل در حال حاضربه شدت سرمایه گذاری در سیستم عامل های AR مانند تانگو و افکار پوچ. موتور جستجو در حال کار بر روی ارائه تجربیات غریزی و ساده برای جستجوگران است. این یک نتیجه طبیعی از دیدگاه گوگل برای حفظ بهبود تجربه های جستجوگر است و در نتیجه موقعیت رهبری آن را به عنوان یک موتور جستجوی مطلوب در سطح جهانی حفظ می کند.

بنابراين محتوا مبتنی بر AR احتمالا بیشتر در موتورهای جستجو رتبه بندی می شود. کسب و کارهای پیش رو فکر می کنند واقعیت افزوده را به استراتژی جذب مخاطب محتوا اضافه کنند.

انواع مختلفی از محتوای واقعیت افزوده وجود دارد که می توانید به کسب و کارتان اعمال کنید – ویدیو، اشیاء 3D، اشتراک گذاری اجتماعی. از آنجا که جستجوی تصویری بر روی جستجوی مبتنی بر متن اهمیت دارد، به نظر من بهینه سازی تصویر به عنوان بهینه سازی متن بسیار مهم است.

واقعیت افزوده، تجربه کلی کاربر را بهبود می بخشد و تعاملات محتوا را افزایش می دهد. این باعث می شود محتوا تجارب جذاب و لذت بخش تر باشد. AR محتوای ویدئویی و ویدیویی را به سطح دیگری می برد. بازاریابان جستجو و محتوا باید با استانداردهای تجربی جدید مطابقت داشته باشند که به زودی بخشی جدایی ناپذیر از فضای وب تبدیل خواهند شد.

در اینجا برخی از راه هایی که می توانید تجربیات محتوا را برای مخاطبان مورد نظر خود ارائه دهید، می باشد.

کمک به مشتریان از خرید آینده احتمالی آنها
واقعیت افزوده فرصتی عظیم برای شرکتهای تجارت الکترونیک فراهم می کند. برنامه های AR به خریداران کمک می کنند تا لباس و لباس را قبل از اینکه دکمه خرید را امتحان کنند، امتحان کنید. تکنولوژی مفید است که به مشتریان اجازه می دهد تا ببینند که چگونه یک مجموعه مبلمان در اتاق خود قرار می گیرد. چنین تجربیات فقط جذاب نیستند؛ آنها تجربه خرید آنلاین را بسیار راحت و بیشتر انجام می دهند.

تأثیر AI بر سئو
برنامه AI برای امتحان مبلمان خانگی

منبع تصویر: Nanalyze

نگاهی به این مثال از یک اتاق رختکن AR:

یکی دیگر از نمونه های خوبی که کسب و کارها از واقعیت افزوده برای افزایش تجربه مشتری استفاده می کنند، هنرمند مجازی Sephora است.

تأثیر AI بر سئو
هنرمند مجازی Sephora

منبع تصویر: هنرمند مجازی Sephora

این برنامه به شما اجازه می دهد تا بر روی آرایش های مختلف سعی کنید و ببینید آیا آنها مطابق با لباس های مختلف هستند. این همچنین کاربران را با آموزش های مجازی برای یادگیری نحوه انجام آرایش خود فراهم می کند. این ویژگی ها به شما کمک می کند تا تقریبا قبل از خرید از محصولات استفاده کنید.

تجارب وب سایت غریزی
وب سایت ها به صورت فزاینده ای از تکنولوژی AR / VR برای ارائه تجربیات کاربر برتر و جذاب استفاده می کنند. این تجربیات می تواند کاملا مجازی یا ترکیبی از فیزیکی و مجازی باشد. نگاهی به این مثال از پیچ و خم و نوشیدن:

تأثیر AI بر سئو
وب سایت پیچ و تاب و نوشیدنی

منبع تصویر: پیچ و تاب و نوشیدن

کمپین های رسانه های اجتماعی نوآورانه
همه ما از قدرت مشارکت رسانه های اجتماعی و سهام اجتماعی به عنوان یک عامل رتبه بندی جستجو آگاهی داریم. براساس گزارش های اخیر، فیس بوک قبلا برنامه های کاربردی را برای ساخت برنامه های کاربردی AR دعوت کرده و قصد دارد راه اندازی یک پلت فرم جدید به صورت خاص برای چنین برنامه هایی بسازد. فنآوری هایی مانند تشخیص چهره و تصویر، به کمپین های رسانه ای نوآورانه و هیجان انگیز کمک می کند. نگاهی به این مثال از Burberry:

چنین برنامه هایی به شما کمک می کند تا از بازی خود در رسانه های اجتماعی جلوتر بروید و در نتیجه رتبه بندی جستجوی خود را نیز ارتقا دهید.

بیایید آماده به جهش به یک جهان نشانه شده
واقعیت افزوده فقط کاربران را با تجربیات فراگیر ارائه نمی دهد؛ این یک تکنولوژی است که تلفن همراه و موقعیت جغرافیایی خاص است. این فرصت کسب و کار را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مخاطب فراهم می کند و آنها را با کمپین های متنی و سفارشی هدف قرار می دهد.

با ظهور AR، مارک ها باید برای مدیریت بهینه سازی جستجوی محلی و بهینه سازی جستجوی تصویر، برای اطمینان از دید بهتر و نتایج کسب و کار بیشتر تلاش کنند. همکاری با برنامه هایی که تجربیات AR محلی را ارائه می دهند، یکی دیگر از اهداف مورد نیاز برای دسترسی مصرف کنندگان خواهد بود. AR به مارک ها کمک می کند تا کمپین های شبکه های اجتماعی و اجتماعی خود را با استفاده از تجارب تقویت شده و تقویت شده با کمپین های جذاب و جذاب به کار گیرند.

دنیای حاشیه نویسی که در فیلمهای Sci-Fi نشان داده شده، دور از دسترس نیست و به عنوان کسب و کار، ما باید شروع به تطبیق و شروع به بهینه سازی – هر چه زودتر بهتر.

افکار شما در مورد تاثیر واقعیت افزوده و سئو چیست؟ من دوست دارم از تجربه شما یاد بگیرم لطفا احساس کنید که آنها را در بخش نظرات در زیر اضافه کنید.