Site is under maintenance mode. Please wait few min!

صفحه اصلی> سئو Copywriting> ساختمان لینک> سئو: آدرس های مختلف کلاس C کلاس “به شدت” کمک می کند بهبود لینک های ارزشمند و افزایش رتبه بندی
سئو: آدرس های مختلف کلاس C کلاس “به طور خاص خاص برجسته “کمک می کند تا ارزش لینک و بهبود بهبود خواهد یافت
10 نوامبر 2017 • 7:45 بعد از ظهر | نظرات (13)

توسط بری شوارتز توییتر گوگل + نوشته شده توسط لینک نکات ساختمان و سئو
پیش داستان داستان STORYNEXT
صدای جیر جیر
اشتراک
inShare
این به اشتراک بگذارید

گرگ نیلند، مشهور به گودرو، که در سنین جوان بودن در جامعه جستجوگر بود، در WebmasterWorld گفت که او فقط مد مدرن در مورد چگونگی داشتن لینک های مختلف از c-بلوک، کلاس c، اهمیت دادن به رتبه گفت گفت او گفت که اخیرا آن را آزمایش کرده و پیوندهایی از آی پی ها در کلاس های مختلف C باعث افزایش قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

او نوشت:

در مورد شما غافل شد، گوگل اگر لینک های ورودی شما بر روی آدرس آی پی کلاس C متفاوت باشد، عشق به شما خیلی بیشتر خواهد شد. من فقط یک پروژه را به پایان رساندیم و زمانی که این تغییر را انجام دادیم، ما یک افزایش چشمگیر داشتیم.
ما از گوگل در مورد کلاسهای C از موضع یک مجاز شنیدیم و به طور کلی شما نیاز به توجه ندارید در مورد همان آی پی کلاس C یک سایت اسپم نداشته باشید. اما گاهی اوقات شما می توانید مشکل در صورتی که شما یکی از 10،000 سایت در کلاس اسپم C است.

به گفته او، بسیاری از ابزارهای لینک پیوندها را از کلاسهای آی پی منحصر به فرد می بینند، زیرا سؤالات در مورد این موارد فکر می کنند.

در حالی که همه اینها را می نویسیم، گوگل سرش را تکان می دهد – چگونه هر یک از این بحث ها مربوط به لینک طبیعی است؟ اگر شما در مورد آی پی کلاس C از لینک های خود فکر می کنید، چگونه پیوندها طبیعی دریافت می کنید؟ من حدس می زنم که ممکن است برای برقراری ارتباط دیگر باشد.

در هر صورت، فکر می کنم من یک موضوع را باز می کنم.

قبل از اینکه محتوای شما بتواند رتبه بندی کند، به لینکها نیاز دارد. گوگل صفحات و صفحات شما بهتر از زمانی که آنها را از جایی در وب لینک. پیوندها داخلی نیز محتوای شما را به هم پیوسته و ایده ساختار وب سایت شما را به گوگل می دهد. آنها می توانند مرتبا خود را بر روی سایت ایجاد کنند که به شما اجازه می دهد مهمترین صفحات را ارائه دهید و امتیاز بیشتری نسبت به صفحات کمتر ارزشمند ارسال کنید. بنابراین با استفاده از استراتژی داخلی داخلی مناسب می توانید سئو خود را افزایش دهید!

لینک های داخلی در مقابل لینک های خارجی
هر وب سایت شامل لینک های داخلی و خارجی است. لینک های داخلی صفحات و پست ها در وب سایت خود لینک می کنند و لینک های خارجی صفحات خود را به وب سایت های دیگر متصل می شوند. در این پست، ما بر روی لینک های داخلی و آنچه که برای سئو مهم است، تمرکز می کنیم. اگر میخواهید پیوندهای خارجی بیشتری را به سایت خود اضافه کنید، به پستهای ما در لینک بیلدینگ مراجعه کنید.

چرا لینک ها به گوگل اهمیت دارند؟
گوگل با استفاده از لینک ها برای پیدا کردن آنچه محتوای سایت شما مرتبط است و ارزش آن محتوا است.

ارتباط بین محتوا

گوگل وب سایت ها را ب؟ پیوندهای داخلی و خارجی، با استفاده از یک روبات به نام ربات گوگل، ردیابی می کند. این ربات به صفحه اصلی یک وب سایت وارد می شود، شروع به رندر کردن صفحه و پیروی از لینک اول می کند. با پیروی از لینک ها گوگل تعیین ارتباط میان صفحات مختلف، پست ها و سایر محتویات. به این ترتیب گوگل متوجه می شود چه صفحاتی در سایت شما موضوع مشابهی دارند.

برای مثال، در نوار لغزشی این پست، پیوندهایی به رده «محتوای سئو» و برچسب «داخلی لینک» و «ساختار سایت» را مشاهده خواهید کرد. ما اطمینان میگوییم که گوگل متوجه شده است که مطالب مرتبط در آن صفحات با اضافه کردن این لینکها به محتوای این پست مرتبط است.

ارزش لینک
گوگل تقسیم مقدار لینک بین لینک ها در یک وب سایت علاوه بر درک ارتباط بین محتوا. اغلب، صفحه اصلی یک وب سایت دارای بیشترین مقدار لینک است، زیرا بیشترین لینک را دارد. این مقدار لینک بین خواهد بود. تمام پیوندهای موجود در صفحه اصلی مقدار لینک منتقل شده به یک صفحه بعد از میان لینک های آن صفحه تقسیم می شود و غیره

بنابراین، جدیدترین پست های وبلاگ شما، اگر به آنها از صفحه اصلی، به جای فقط در رده صفحه، بیشتر لینک دریافت کنید. گوگل سریعتر از پست های جدید پیدا خواهد کرد اگر صفحه اصلی لینک شود.

اگر متوجه شوید پیوندها ارزش link را به دست می گیرند، متوجه خواهید شد که پیوندها به یک پست به معنی ارزش بیشتر است. از آنجا که گوگل یک صفحه را می گیرد که پیوندهای ارزشمند بسیاری را به عنوان مهم تر می کند، افزایش احتمال صفحه صفحه افزایش می یابد.

یادگیری نحوه ساخت سایت خود با آموزش ساختار سایت ما! »

آموزش ساخت سایت
99 دلار – خرید اکنون »

راه اندازی یک لینک داخلی

به طور سنتی، ارزیابی و بهبود درونی داخلی بسیار مهم است. با اضافه کردن لینکهای داخلی به راست، مطمئن شوید گوگل نسبت لینک صفحات، رابطه بین صفحات و صفحات ارزش را درک می کند.

ساختار ایده آل
ما همیشه به وبسایت های سایت توصیه می کنیم وب سایت خود را به عنوان یک هیمه با مهم ترین مطالب بالا قرار دهید. ما این مقالات را به عنوان محتوای قاعده می نامیم. باید تعداد زیادی لینک به آن لازم است از صفحات وابسته به موضوعات مرتبط در هرم، که بیشترین میزان مقدار لینک به آن صفحات وجود دارد. با این حال، شما همچنین باید آن صفحات برتر را به زیر صفحات مربوط به موضوعات مرتبط لینک کنید. لینک داخلی به محتوای مرتبط نشان می دهد که گوگل چه صفحاتی اطلاعاتی در مورد موضوعات مشابه نگه می دارد.

سایت ایده آل به نظر می رسد یک هرم

لینک مطالب ذاتی شما: یک مثال
در وب سایت ما یک مقاله محاوره ای با عنوان “راهنمای نهایی برای تحقیقات کلمه کلیدی” است. ما می خواهیم این پست را برای همه جستجوهای مرتبط مرتبط در مورد [جستجو کلمات کلیدی] در گوگل Search results rank. با اضافه کردن لینک های داخلی از سایر مقالات مرتبط مانند “چگونه شروع به تحقیقات کلمه کلیدی” و “7 اشتباه تحقیق کلمات برای جلوگیری از” به مقاله اصلی، گوگل می یابد که مقاله محتویات سنگ بنایی بیشتر اطلاعات در مورد این کلمه کلیدی خاص بنابراین در نهایت، گوگل محتوی سنگ بنای بالاتر از دیگر پست های کوچکتر د؟

فراموش نکنید که از بالا نیز لینک کنید
علاوه بر لینک از پست ها و صفحات مربوط به موضع، می توانید محتوی مخفی خود را با اضافه کردن لینک آن از صفحه اصلی و یا بالا بردن بالا ساخته شده است. این مهمترین پیام ها یا صفحات به شما مقدار زیادی از لینک را به شما می دهد و آنها را در گوش گوگل قوی تر.

لینک به طبقه بندی ها
اگر شما یک وبلاگ را اجرا کنید، می تواند مفید باشد برای اضافه کردن لینک های داخلی به طبقه بندی پست ها متعلق به. اضافه کردن لینک به دسته ها و برچسب ها به گوگل کمک می کند تا ساختار وبلاگ شما را درک کند و به بازدید کنندگان کمک می کند به راحتی به پست های مرتبط حرکت می کند. در Yoast ما همیشه به دسته بندی های تطبیقی ​​و برچسب ها در نوار کناری هر پست لینک می کنیم:

طبقه بندی برای داخلی داخلی
لینک به دسته بندی ها به گوگل و کاربران کمک می کند تا سایت را درک کنید

لینک به پست های مرتبط
ما قبلا متوجه شدیم که لینک به پست های مرتبط با گوگل کمک می کند تا ساختار سایت شما را درک کند، اما همچنین در لینک با یک یا چند پست مرتبط در پایان مقاله شما کمک می کند Plugins and Modules بسیاری از بخش های پست کامل مربوط به پست های شما را اضافه می کنند. اگر از یکی از شما استفاده می کنید، توصیه می کنیم تست کنید آیا پست های مرتبط در واقع بهترین پست های مرتبط هستند. اگر مطمئن نیستید، لینک به پست ها به صورت دستی (و یا با استفاده از ابزار ارتباط داخلی ما – بیشتر در مورد آن بعد) احتمالا بهترین است. این چیزی است که ما در Yoast.com انجام می دهیم – ما یک پست مرتبط را به صورت دستی (با کمی کمک از Yoast سئو Premium) انتخاب می کنیم و یک لینک به آن پست زیر مقاله قرار می دهیم:

لینک دادن به پست های مرتبط در زیر مقاله شما
در yoast.com ما به صورت دستی یک لینک به یک پست مرتبط در پایان مقاله اضافه می کنیم.

Michiel توضیح کامل در این پست در مورد لینک به پست های مرتبط.

لینک به پست های محبوب یا اخیر
آخرین گزینه به ذکر است ایجاد داخلی لینک به محبوب ترین و یا جدیدترین پست در وب سایت شما. این بخش می تواند به نوار کناری وبلاگ شما یا پاورقی وب سایت اضافه شود تا آن را در همه صفحات و پست ها نمایش دهد.

ایجاد یک بخش پست های محبوب یا پست اخیر شما را به نفع شما می دهد، زیرا تعداد لینک به پست های لینک شده از بسیاری از صفحات و پست های مختلف منتقل می شود. همچنین، پست برای بازدیدکنندگان برای دسترسی آسان تر است، که باعث افزایش ترافیک می شود – و ترافیک بیشتر نشانه ای مثبت برای گوگل است.

بیشتر در مورد لینک های داخلی
پیوندهای بدون لینک
شما همچنین احتمالا لینک هایی دارید که برای جستجو در وب مهم نیستند. برای مثال، اگر لینک ورودی خود را برای مشتریان خود در صفحه اصلی داشته باشید، نمی خواهید میزان لینک را به صفحه ورود خود اضافه کنید – این صفحه نیاز به رتبه بالا در جستجوی جستجو ندارد.

شما برای جلوگیری از از دست دادن ارزش لینک به نامهای مناسب با استفاده از برچسب “بدون دنبال کردن” استفاده می کنید. تگ “بدون دنبال کردن” از گوگل میخواهد که دنبال ليستجوهر: بنابراین هیچ مقدار از دست داده شده است. در حال حاضر ممکن است فکر کن: “من به دنبايد پيوندها کمتر اهميتي داشته باشند كه مهمترين پيوندي مرتبط با آن را به ارمغان بیاورد. “در حالی كه اين كار در گذشته، گوگل دقیق تر شده است. در حال حاضر به نظر می رسد كه مقدار لینک برای كل صفحه به طور کامل از بین می رود زمانی که شما یک برچسب “بدون دنباله” را به یک لینک در آن اضافه کنید. به این ترتیب، پیونده کمتر در یک صفحه به جای «عدم پیگیری» برخی از پیوندها مفیدتر است.

لطفا توجه کنید که اضافه کردن یک برچسب “بدون دنبال کردن” به این معنی نیست که صفحات مورد نظر در گوگل Search Results یافت نشد. اگر شما نمی خواهید صفحات یا پست های نمایش داده شده در نتایج جستجو، باید آنها را به عنوان یک علامت “بدون شاخص” نیز اضافه کنید. برچسب “بدون شاخص” به این معنی است که گوگل نباید این صفحه را رندر کند و نباید محتوا را در گوگل فهرست نمایش دهد تا در جستجوی نتایج نمایش داده شود.

متون لنگر
هنگامی که شما تصمیم گرفته اید که کدام یک لینک باید بر روی یک صفحه باشد و کدام صفحات باید مقدار لینک را بدست آورند، مهم است که متن مورد نظر را انتخاب کنید. آنکر تکست (متن لینک) متن قابل کلیک است که بازدید کنندگان می بینند. به عنوان مثال، آنکر تکست (متن لینک) دو داخلی داخلی در مثال زیر، «طرح های لینک» و «لینک های پرداخت شده» عبارتند از:

متون لنگر
شما می توانید انکر تکست (لینک متنی) حاوی لینک در این تصویر.

اگر شما بیش از حد بهینه سازی آنکر تست (لینک متنی) شما ممکن است وب سایت خود آسیب برساند. و با بهینه سازی بیش از حد، به معنای کلمات کلیدی است. قبلا، شما می توانید تمام متون آنجار به همان کلمه کلیدی و گوگل وب سایت خود را رتبه بالاتر برای این کلید است. گوگل امروز به اندازه کافی هوشمند است تا بداند که محتوا در اطراف آنکر تایپ شده است (متن لینک) بیشتر درباره رعایت یک کلمه کلیدی نسبت به متن متن خود می گوید. بنابراین مطمئن شوید که آنکر تکست (لینک متنی) در کپی شما طبیعی است: خوب است که از کلمات کلیدی استفاده کنید، اما کلمات کلیدی دقیق را برای هر یک از آننگرهای خود اضافه نکنید.

بهینه سازی سایت برای جستجو و رسانه های اجتماعی و نگه داشتن آن با Yoast سئو حقیقی بهینه سازی بیمه »

Yoast سئو: # 1 پلاگین جستجوگر وردپرس
89 دالر – خرید »
اطلاعات
اتصال آسان آسان با Yoast سئو Premium
افزونه Yoast سئو ما را بهبود بخشید خود با ابزار پیشنهاد داخلی داخلی کمک می کند، که به شما کمک می کند تا پست های مربوط به لینک پیدا کنید. هنگامی که شما یک پست می نویسید، می توانید بلافاصله با کشیدن لینک به ویرایشگر به یک پست مرتبط لینک اشاره کنید. این افزونه همچنین شامل گزینه ای است که مهمترین مقالات خود را به عنوان قاعده علامت گذاری می کند، که به ابزار پیشنهاد شده اجازه می دهد که مقدار بسیار سنگین را در بالای لیست نمایش دهد، بنابراین هرگز فراموش نکنید که به آنها لینک! در مورد استفاده از ابزار لینک داخلی جستجوگر Yoast بیشتر بخوانید.

در نسخه رایگان Yoast سئو، شما همچنین یک ابزار سودمند به نام متنی متن متن پیدا کنید. این ابزار تعیین پیوندهای داخلی در یک پست و پیوندهای داخلی را به سمت پست تعیین می کند. این نشان می دهد که کدام پست ها می توانند از چندین لینک استفاده کنند یا کدام لینک ها باید بیشتر شود. این همه به شما کمک می کند به طور هدفمند در ساختار سایت خود کار کنید.

برای اینکه پست هایی که با آن ارتباط ندارند، حتی ساده تر شوند، حقیقی بیمه Yoast سئو دارای فیلتر محتوای یتیم است. این ویژگی به شما اجازه می دهد که ببینید که پست ها و صفحات به هیچ وجه با پست های دیگر و صفحات وب سایت شما مرتبط نیستند. با استفاده از فیلتر، پیدا کردن پست های مهم که نیاز به لینک داخلی بیشتر ورودی است یک تکه کیک!

محتوای خود را لینک کنید
بدون لینک، محتوای شما نمیتوان رتبه بندی کرد! با استراتژی لینک درونی جامع، می توانید نشان دهید کدام محتوا مربوط است و کدام یک از مقالات شما بیشتر آموزنده و با ارزش است. اگر از دستورالعملها در این پست پیروی کنید، هر دو گوگل و کاربران سایت شما را بهتر درک می کنند، که به نوبه خود باعث افزایش شانس رتبه بندی سایت شما می شود.