Site is under maintenance mode. Please wait few min!

همانطور که بازاریابی راهبرد بازاریابی محتوا را برای سال 2018 برنامه ریزی می کند، سئو را از نظر ذهنی – یا حداقل باید آن را داشته باشند! برای بازاریابان پیشرفته به نظر می رسد چیزی شبیه به این است: شما یک سئو طرح در محل خود، شما لیستی از کلمات حقیقی بیمه، شما به طور فعال وبلاگ و وب سایت شما را بهینه سازی شده است. شما یک طرح در صفحه و خارج از صفحه دارید. مانیتورویی شما با داشبورد از گوگل آنالیتیکس، یک جستجوگر رتبه بندی جستجوگر مانند سایت MOZ.COM یا SEMrush، گزارش شده از CMS (سیستم مدیریت محتوا) (سیستم مدیریت محتوا) یا ابزار اتوماسیون اتوماسیون خود را پوشش می دهد و چند صفحه گوگل گوگل نتایج خود را سازماندهی و موقعیت رتبه بندی موتور جستجو حفظ می کند.
برای اکثر بازاریابان این فرآیند پیچیده نیست. زمان مسئله ای است و ردیابی هفتگی باعث می شود حدس بزنید، دوم حدس زدن، تقاضا، دست زدن، و خواندن چند وبلاگ برای دریافت آخرین راهنمایی، ترفندها و روند سئو. شما نیاز به افزایش سرب و بازدید از وب سایت با کیفیت بالا داشته باشید. طرح بازاریابی محتوای شما نیاز به کمک دارد. و شما هنگامی که از بهترین کلمات جستجو خود در گوگل جستجو می کنید، ناراحت می شوید که نام رقابت خود را در برابر شما ببینید. صدا در مورد حقیقی؟

اگر شما در حال تلاش برای رسیدن به صفحه اول در گوگل هستید و یا کار خستگی ناپذیر برای ماندن در آنجا، شما تنها نیستید. تعداد بسیار کمی از کسب و کار زمان آسان برای رسیدن به رتبه بندی و رتبه بندی صفحات، تنها 10 نقطه وجود دارد. و با اضافه کردن قطعه های متا شرح جدید جدید گوگل، بخش های برجسته، اطلاعات پانل، بسته های محلی و موارد دیگر، شما را پر از دست خود را در سئو! اگر شما یکی از 99 درصد افرادی هستید که برای رسیدن به صفحه اول تلاش می کنند یا این کار را انجام می دهند، این کار را انجام دهید و اجازه دهید سئو سازماندهی شود.

1. سئو را در ساده ترین شکل آن را درک کنید.
از تمام تاکتیک های سئو استفاده کنید و فکر کنید که چرا انجام می دهید و کاری که می کنید انجام می دهید و مهمتر از این دلیل اینکه گوگل انجام می دهد انجام می دهد

هنگامی که شما در جستجوی آنلاین هستید، به دنبال پاسخ دقیق، آیتم، جزئیات، تاریخ، تصویر، آدرس یا تعریف هستید. و شما منتظر پاسخ خود را در یک ثانیه تقسیم. گاهی اوقات شما می خواهید گوگل ذهن شما را خوانده. چشم انداز شما این را نیز می خواهد. گوگل این را ارائه می دهد و در آن بسیار خوب است. در مورد آن فکر کنید – اگر گوگل ده لینک را ارائه دهد که آنچه را دنبال می کنید را ارائه نمی دهد، شما می توانید کسب و کار خود را در جای دیگری. این روانشناسی ساده پشت تجربه کاربری (طراحی تجربه کاربری (طراحی تجربه کاربر (UXD یا UED) فرایند بهبود رضایت مشتری و وفاداری او با بهبود قابلیت استفاده، سهولت استفاده و لذت های ارائه شده در تعامل بین مشتری و محصول است. به بیان ساده تر تجربه کاربری یعنی راحتی کاربر هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن) (UXD یا UED) فرآیند بهبود رضایت مشتری و اعتماد به نفس با بهبود قابلیت استفاده، راحت بودن و لذت ارائه شده در تعامل بین مشتری و محصول است. کاربر در هنگام استفاده از سایت و درک سریع محتوای موجود در آن) در صفحات نتایج موتور جستجو است. گوگل به دنبال شما می آید تا اطلاعاتی را که چشم انداز شما به دنبال آن هستند ارائه دهد. اگر شما آن را ارائه و شما آن را بهتر از هر شخص دیگری، داده ها و محتوا خود را به موقعیت بهتر ارتقا پیدا خواهد کرد.

گام اول: خودتان را در کفش؟؟ چشم انداز خود را قرار دهید. با استفاده از بهترین کلمات کلیدی و سوالات رایج، یک عبارت جستجو شده در گوگل اجرا کنید. توجه داشته باشید که چه کسی در صفحه اول قرار دارد آیا می بینید سازمان های مشابهی که در این مناطق ظاهر می شوند؟ یادداشتی از هر رقبای مستقیم که ادعا می کنند، رتبه بندی بالا را ضبط کنید. مهم این است که درک آنچه که چشم انداز شما در حال تجربه است.

فونت سریع: سه دقیقه برای گوش دادن به مات کاتز توضیح دهید چه اتفاقی می افتد هنگام جستجو در وب. این ویدیو تاریخی است، اما بیشتر مطالب هنوز هم مربوط به امروز است. پیوستن به 2.5 میلیون بازدید کننده که سه دقیقه سرمایه گذاری کرده اند.

پیشرفته تدریس: جلب عمیق در مورد اینکه چگونه موتورهای جستجو کار می کنند. دریافت نظر داخلی در مورد اینکه گوگل رتبه بندی و الگوریتم خود را مستقیما از گوگل Plus، Gary Illyes، Analysts وبمستر Trends و Paul Haahr، Software Engineer تغییر می دهد. زمان تماشا: 30 دقیقه خوب است.

2. گوش دادن به چگونگی صحبت کردن از مشتریان خود و سپس صحبت کردن به زبان آنها.
درک سوالاتی که آنها از شما می پرسند، چگونه آنها از شما می پرسند، چه نیازمندی های آنها چه چیزی را نگه می دارند، و چه چیزی آنها را در شب نگه می دارد شرکت شما قبلا مشکلات خود را برطرف کرده و نیازهای آنها را برآورده می کند یا شما در کسب و کار نخواهید بود، درست است؟ ترجمه این ترجمه را در وب سایت خود ترجمه کنید.

گام اول: درک مشتری و نیاز خود چشم انداز خود را، شروع یک لیست. این گام ضروری است. شما نمیتوانید در بهبود رتبه بندی تمرکز کنید، اگر متوجه نیستید که چه کسی چشم انداز و مشتریان شما را دنبال می کند. سپس این دانش را به وب سایت خود انتقال دهید. ترجمه محصولات و خدماتی که کسب و کار شما را در فرم واضح موفقیت آمیز با استفاده از زبان طبیعی که توسط صنعت شما قابل درک است.

فایلی سریع: برای پیدا کردن آنچه که بیشترین جستجوهای جستجو را جستجو می کنید، خود را تایپ کنید و سوالات را در گوگل search bar جستجو کنید. گوگل لیستی از جستجوهای مربوط به شما نشان می دهد. از این اصطلاحات برای به روز رسانی کپی خود و اطلاع رسانی به موضوعات وبلاگ استفاده کنید. رایگان و آسان!

تکتیک پیشرفته: با استفاده از یکی از ابزارهای جستجوگر برتر برای جستجوی کلمات کلیدی و جستجوی حجم. در جریان خلاقیت، موارد مورد علاقه ما موس و SEMrush هستند، هر دو آزمایش رایگان ارائه می دهند. کلید واژه جستجوگر سایت MOZ.COM یک مکان عالی برای شروع است. پیشنهادات کلمات کلیدی و حجم جستجو ماهانه دریافت خواهید کرد. انتخاب ترکیبی از بیشترین اصطلاحات مورد نظر برای استفاده در کپی خود. این امر باعث می شود محتوا قابل مصرف و قابل اشتراک گذاری باشد، در حالی که گوگل در یک زمان هم خوشحال است.

3. محتوای مطالب را برای شما فراهم می کند.

محتوا به معنای بیشتر از خودتان استوار محتوای مطالب، ویدئو، مقالات، وبینار ها، چت زنده، لیست ها، نحوه راهنمایی و موارد دیگر را پوشش می دهد. محتوا باید در سایت شما و در سراسر وب در کانال هایی که چشم انداز خود راآویزان است از انواع مختلف محتوا برای پاسخ دادن به سؤالات مشتری خود استفاده کنید و درک آنها را بیابید و راه حل های خود را ارائه دهید.

با توجه به Ann Handley، “… مطمئن باشید که هدف یا مأموریت یا هدف هر قطعه ای از محتوایی که می نویسید می دانید. شما چه می خواهید دقیقا چه اطلاعاتی می خواهید ارتباط برقرار کنید و چرا مخاطبان شما باید مراقب باشید پاسخ خود را ارائه دهید. مفید به نظر می رسد مشکلات خود را حل کنید مطالب خود را مرتبط و غنی کنید و در صورت امکان، محتویات تنگ، خرد شده را فراهم می کند. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ارزش به اشتراک گذاشته شده و بیشترین کیفیت را به شما می دهد.

گام اول: پیروی از رهبران فکری در شرکت خود و ایجاد دوستی با آنها باشید. شما ممکن است آنها را در مجامع اجرایی، در یک مکعب بی بی سی، از راه دور، در آزمایشگاه و یا در تولید کارخانه پیدا کنید. اگر آنها به سئوالات داغترین صنایع پاسخ دهند، با آنها نشست، سؤال کنید، سوالات خود را ثبت کنید و آنها را به پست ارسال کنید. این در مورد پیشرفت کمال نیست. دریافت اطلاعات در آن وجود دارد. به یاد داشته باشید که دیجیتال است، بنابراین شما همیشه می توانید مجددا بررسی و اصلاح کنید.

کسانی که من را بیشتر شناختند می دانند من عصبانی رند ماهی پین هستم. رند می گوید: “یک فرد یا تیم قابل اعتماد، قابل انعطاف، یا محتوا ایجاد کند که می تواند به هدف جستجوگر خدمت کند و کار خود را بهتر از هر شخص دیگری در صفحه اول انجام دهد.”

فریب سریع: از این رهبران فکری داخلی می خواهم ایمیل های خود را به شما ارسال که انواع پرسش ها که از مشتریان و مشتریان دریافت، و پاسخ های مفید آنها نشان می دهد. برای تهیه مطالب جدید از این استفاده کنید.

تاکتیک پیشرفته: برای به اشتراک گذاشتن تجربه خود از طریق ویدئو. با توجه به Jo Pulizzi موسسه بازاریابی محتوا، ویدیوی فرمت محتوای بالا است. و مارک زوکربرگ می گوید: “اگر ده سال پیش در اینترنت به اینترنت بازگردید، بیشتر آنچه که مردم به اشتراک می گذارند و استفاده می کنند، متن است. امروزه بسیاری از آنها عکس ها هستند. من فکر می کنم، رفتن با توجه به اینکه کاربران ویدیوهایی که در قالب های ارائه شده با کیفیت و طبیعی هر روز عرضه می شوند، بخشی از ویدیو برای بسیاری از بازاریابان واقعیت می گیرد.

4. چک کنید که وب سایت خود را داشته باشید.
اگر زیرنویس مورد نظرتان باشد، آدرس صفحات، برچسبهای تصویر (alt-tags) و متا توضیحات (بله، آنها اهمیت می دهید) در محل خود ندارید، شما سئو خود را خدمت می کنند. این عوامل بر روی صفحه اثر تاثیر می گذارد رتبه بندی صفحه شخصی خود را در نتایج جستجو

گام اول: تعیین صفحات وب محبوب خود را در نتایج جستجو. توضیحات متا خود را مرور کنید و در مقایسه با رقبا در صفحه ببینید. آیا عنوان شما دقیقا محتوای صفحه شما را توصیف می کند؟ آیا توصیف شما موجب تشویق کلیک می شود؟

فایلی سریع: استفاده از Grader Marketing HubSpot برای گرفتن عکس سریع از وب سایت خود. Grader بازاریابی مسائل مربوط به سایت را کشف و مراحل بعدی توصیه می شود.

تکتیک پیشرفته: دانلود و اجرای ScreamingFrog در سایت خود. این یک ابزار رایگان است که اسکن می کند تا 500 صفحه. اگر سایت بزرگتری داشته باشید، یک نسخه پرداخت شده در دسترس است. این ابزار وب سایت شما را اسکن می کند و نشان می دهد که چه اطلاعاتی روی صفحه نیاز به توجه شما دارد.

سئو بر روی صفحه، تمرین بهینه سازی صفحات شخصی شخصی است تا بالاترین رتبه را بدست آورد و ترافیک مربوطه را در موتورهای جستجو بدست آورد. بر روی صفحه به هر دو محتوا و کد منبع HTML یک صفحه اشاره می کند که می تواند بهینه سازی شود، در مقایسه با سئو اشاره به لینک ها و سایر فاکتور های خارجی اشاره دارد.

منبع: https://moz.com/blog/category/on-page- سئو

5. بررسی کنید که چه کسی به شما پیوسته است.
اگر هیچ کس به شما ارتباطی ندارد، چرا گوگل باید باشد؟ پیوندهای پیوند (پیوندهایی از سایتهای دیگر به شما) می تواند طلایی باشد، به ویژه اگر از سایت هایی که گوگل احترام می گذارد. از سوی دیگر، پیوندهای گوگل به عنوان سیاهچت (بهینه سازی موتورهای جستجوگر نامناسب) می توانند بر رتبه بندی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد. یک تحقیق تحقیقاتی موس نشان می دهد که بین کیفیت لینک ها و رتبه بندی جستجو گوگل رابطه مستقیم وجود دارد. بالاتر از کیفیت لینک های شما، رتبه بندی جستجوی خود را بالاتر است. این نسخه از روزنامه Whiteboard را ببینید تا نحوه ایجاد یک روند خوب برای پیوند:

گام اول: بررسی لینک های خود. شما به راحتی می توانید گزارش را با استفاده از SEMrush بک لینک Checker یا سایت MOZ.COM باز کردن سایت اکسپلورر run اطلاعات خود را دانلود کنید و نگاهی به کسی که به سایت اشاره می کند

فیرک سریع: پیگیری اعتبار اجتماعی شما و پیگیری نام تجاری خود را با ابزار نظارت اجتماعی. ذکر نام برند شما را به ایجاد روابط کمک می کند، جای مناسب برای شروع، Mention است.

پیشرفته تدریس: بررسی لینک های رقابتی خود. ببینید که چه کسی به آنها پیوسته و فرصت های بک لینک بررسی شده است. و در آنجا متوقف نشوید Backlinking فقط یک تاکتیک است که تحت پوشش آفلاین قرار گرفته است.

سئو Off-page شامل تمام تکنیک های بازاریابی است که خارج از یک وب سایت اتفاق می افتد (به عنوان مثال خارج از صفحه) با احتمال احتمال تاثیر مثبت بر رتبه بندی موتورهای جستجو. “لینک بیلدینگ (لینکسازی)” و قرار گرفتن در معرض محصولات / نام تجاری خود به مخاطبان مربوط دو بخش عمده اصلی از سئو نیست.

منبع: https://ahrefs.com/blog/off-page- سئو /

6. فهرست شده!
لیست شرکت ها (به نام استناد) در وب سایت های محلی، ملی و دایرکتوری به گوگل اجازه می دهد و چشم انداز شما می داند که از کجا پیدا کنید. گواهینامه معتبر و به روز به معنای کسب و کار بیشتر برای کسب و کار شما و بهبود رتبه گوگل است.

انجام کسب و کار به صورت محلی؟ سئو برای کسب و کار محلی بسیار مهم است. گوگل با توجه به موقعیت مکانی شما متفاوت است. با پیشرفت جامد تلفن همراه تعامل، پیدا کردن به این معنی است که جستجوگران تلفن به خریداران تبدیل می شوند. برای تاثیر مثبت بر رتبه بندی گوگل در زادگاه خود، تعدادی از ضروری است که می توانید محلی های خود را بالاتر برسانید.

گام اول: مطمئن شوید که نمایه گوگل Myکسب و کار تکمیل شده است. نه تنها حداقل ارسال، بلکه از مزایای استفاده از تمام امکانات برای تبلیغ کسب و کار خود در این نمایه استفاده کنید. جستجو گوگل تصاویر، ساعت ها و غیره. زمان صرف وقت برای انجام این کار صرف

فایلی سریع: یک صفحه فرود محلی برای هر مکان مکانی برای سازمان خود ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که صفحه را با شهرت، وضعیت و کد پستی / پست الکترونیکی بهینه سازی کنید.

پیشرفته تکتیک: فهرست دایرکتوری کافی بر روی نمره شما تاثیر می گذارد و بسیار متنوعی از دایرکتوری ها منتظر شما هستند. ابزارهایی مانند BrightLocal و Yext را چک کنید تا در فهرست صد ها لیست فهرست توصیه شده برای قیمت معقول فهرست شوند.

7. مراقبت از کسب و کار:
گواهی SSL: گوگل می خواهد همه چیز را در وب برای عبور از یک کانال امن (https) بخواهد. به همین دلیل است که در آینده مرورگر شما وب سایت های رمزگذاری شده را به عنوان ناامن باز می کند. خوب خبر این است که این یک تعمیر بسیار آسان است! فقط چند ساعت طول می کشد تا یک SSL گواهی دریافت کنید و همه چیز را در وب سایت خود اجرا کنید.

سرعت صفحه: صفحات بهترین در کلاس باید ظرف 3 ثانیه بارگذاری شوند. هر چه سریعتر و بازدید کنندگان سفر خود را به سایت خود رها کنند. گوگل از این اطلاعات در الگوریتم خود استفاده می کند. از بازاریابی گریدر HubSpot استفاده کنید تا سرعت صفحه خود را بررسی کنید. اگر آن را آرامی بارگذاری کنید، این مقاله را برای راهنمایی چک کنید، سپس با سرپرست فنی خود روبرو شوید.

8. ایجاد کمتر، ترویج بیشتر.
طبق گفته سلما جعفری (و من موافق)، “صرف 20 درصد وقت خود را ایجاد کنید. 80 درصد دیگر وقت خود را صرف گسترش دسترسی خود به فرمت های مختلف و بیشتر کانال ها برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر می توانید ببینید که چه کسی می تواند کمک کند. رسیدن به آن را در تمام شبکه های خود به اشتراک بگذارید. “انتظار ندارید سازمان سازمانی انجام می شود همه ی سنگین را انجام دهد. بگذارید دیگران بدانند که محتوای ارزشمند برای به اشتراک گذاشتن دارند. خلاقیت در انتشار کلمه. و به یاد داشته باشید، گوگل تماشا می کند

گام اول: برای بازدیدکنندگان خود برای به اشتراک گذاشتن محتوا با استفاده از آیکون های به اشتراک گذاری اجتماعی در هر پستی آسان می شود. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که واردات کانال های مربوطه برای صنعت. در نهایت، محتوای شما را به صورت منظم در کانال های اجتماعی قرار دهید. اگر شما فعال در اجتماعات خود هستید، چند سهام خواهید گرفت. با تشکر از مردم برای به اشتراک گذاری و همیشه به نظرات پاسخ دهید.

فایرفاکس: صرفه جویی در وقت با استفاده از ابزار مدیریت رسانه های اجتماعی برای مدیریت پست برای شما. نسخه های رایگان و رایگان پرداخت می شود – ابزار اجتماعی رسانه ای که برای شما مناسب تر است. اگر شما از یک ابزار اتوماسیون بازاریابی مانند HubSpot یا Act-On استفاده می کنید، شما قبلا این را پوشش داده اید.

پیشرفته تكثیر: تیم داخلی خود را بسیج كنید و از آنها بخواهید به اشتراک گذاری مطالب خود با شبکه های اجتماعی خود. توسعه کسب و کار تیم شما باید از گسترش این کلمه لذت ببرید. اگر آنها حقیقی اجتماعی را انجام دهند، آنها به افرادی که پست ها و بین

9. پیگیری پیشرفت شما
زمان برای ارزیابی تمام کار سخت شما. ردیابی پیشرفت شما استراتژی سئو خود و راهکارهای بازاریابی را برای تکرار راهبرد فعلی اطلاع دهید. به یاد داشته باشید که هدف را دنبال کنید. هر شماره مهم نیست این معیارها یا KPI ها باید بر اساس اهداف خاص کسب و کار شما باشد. در اینجا برخی از معیارهای مورد علاقه و مرتبط ما که به طور خاص بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو اشاره می کنند عبارتند از:

پیگیری ردیابی صفحه گسترده دانلود

رتبه بندی کلمات کلیدی – رتبه بندی خود را برای کلمات کلیدی واقعی بیمه انتخاب شده برای کسب و کار خود را به عنوان یک کل و معانی خاص که شما با هر موضوع وبلاگ مورد هدف قرار می گیرد. گزینه های رایگان موجود مانند serpfox و ابزار پرداخت کلمات کلیدی پرداخت مانند رتبه ردیاب از سایت MOZ.COM وجود دارد. کلام احتیاط – فقط کلمات کلیدی خود را دنبال کنید و یا شما را در دقیقه منتقل کنید.

ترافیک جستجو سازمان (طبیعی) – این می تواند با استفاده از گوگل آنالیتیکس یا CMS (سیستم مدیریت محتوا) (سیستم مدیریت محتوا) شما اندازه گیری شود. ابزار سئو HubSpot آسان است تا سریعا تراکنش جستجوی سازمان خود را تنها با یک کلیک چندگانه دنبال کند.

بازدید از صفحه (از جستجوی Organic (طبیعی)): Trackin بهترین روش تبدیل صفحات وب سایت شما، یک کلید است. درک بیشتر موضوعات مورد نظر وبلاگ، بصیرت و جهت پست های وبلاگ و موضوعات آینده ارائه می دهد. مخاطبین شما ممکن است به بهترین نحو به “نحوه تایپ” پست ها، پست های مقایسه (“نوع A در مقابل نوع B”)، مقالات عمیق، لیست ها و یا کپی های کوتاه با تصاویر کمک کند تا خود را بیان کنند. برای اندازه گیری این، اضافه کردن لیست های بالای صفحه خود، سپس ضبط ترافیک ماهانه خود را. اگر ماهانه در ماه بهبودی پیدا نکنید، تنظیم استراتژی سئو خود را تنظیم کنید و صفحاتی را که تلاش می کنید نتایج را انجام دهید تنظیم کنید.

زمان بر روی صفحه – کلیک بر روی صفحه شما عالی است، اما هیچ وقت معنی ندارد اگر این بازدیدکنندگان وقت خود را در صفحه خود قرار ندهند. تعامل محتوا با میانگین متوسط ​​در صفحه اندازه گیری کلیدی است که می تواند با استفاده از گوگل آنالیتیکس اندازه گیری شود. اگر میخواهید نگاهی عمیق تر به رفتار کاربر داشته باشید، از ابزار HotJar ضبط کنید.

پیوندها: کیفیت و کمیت – پیوندها یکی از مهمترین عوامل موثر بر رتبه بندی موتور جستجوگر شما. پیگیری دامنه ریشه لینک به سایت شما. ابزارهایی مانند SEMrush Backlinks Checker، سایت MOZ.COM سایت بازنگری باز و MajesticSEO Checker اجازه می دهد تا دامنه خود را وارد کنید تا تعداد پیوندهای پیگیری شده که طی یک دوره زمانی خاص به دست آورده اید، پیگیری کنید. اگر کارها درست انجام شود، باید روند صعودی را ببینید.

بازدید: صفحات در هر جلسه: این ممکن است به عنوان یک معیار جستجوگر اینترنت نباشد، اما اطمینان از اینکه محتوای شما در مورد موضوع و مربوط به سایت شما، به این معنی است که بازدید کنندگان بیش از یک صفحه وب شما علاقه مند هستید اضافه کردن لینک داخلی به مطالب خود، بازدیدکنندگان شما را به یادگیری بیشتر و افزایش زمان در سایت تشویق خواهد کرد! از گوگل آنالیتیکس برای این متیک استفادقت کنید.

بازگشت کاربران: به همین دلیل به عنوان صفحات در هر جلسه، اگر بازدید کنندگان شما بازنشانی نکنند، شما یا مناسب و مفید مطالب را ارائه نمی دهد و یا به مخاطبان دسترسی نادرست. شما در حال دریافت دریافت کلیک ها به سایت خود هستید، مطمئن شوید که به آنچه که بازدید کنندگان می میرند، آرزو می کنند تا شما بتوانید توانایی خود را پیدا کنید.

نمره سرعت بار صفحه: این برای گوگل مهم است. آنها می خواهند کیفیت ارائه دهند. سایت شما نیاز به نمایش سریع و مناسب دارد چک کردن میزان سرعت خود را به طور ماهانه با Grader بازاریابی رایگان HubSpot.

نرخ جستجو تلفن همراه: بیش از 50٪ از وب سایتی از تلفن های همراه. اطمینان حاصل کنید که صفحات شما به سرعت بارگذاری می شوند و شما اطلاعاتی را که برای آنها داده اید مشاهده می کنید. سپس، در میزان برانگیختن تلفن همراه خود نگاهی بیندازید تا اطمینان حاصل کنید که کسب و کار بالقوه را از دست ندهید.

تبدیل: یکی از معیارهایی ارزشمند سئو است. بهبود نرخ تبدیل به معنای استراتژی رتبه سایت شما در موتورهای جستجو در حال کار است! شما در حال پیدا کردن بازدید کنندگان با کیفیت بالا و ارائه مناسب مطالب است که آنها را با موفقیت تشویق کرد تا دنبال قدم بعدی.

رتبه بندی کلمات کلیدی: شناختن کلمات بیشتر مربوط به کسب و کار شما، پس از پیگیری رتبه بندی صفحه موتور جستجو نتایج به شما اجازه می دانم که در آن شما با رقابت ایستاده. کلام توصیه: تغییرات را با استفاده از یک تقویم نورد سه ماهه ردیابی کنید. تمرکز بر تغییرات هفته تا هفته (در بیشتر موارد) باعث اضطراب غیر ضروری با جریان طبیعی و جریان نتایج جستجو می شود.

بازدید از وبلاگ (از جستجو Organic (طبیعی)): درک بیشتر موضوعات مورد نظر وبلاگ، بصیرت و جهت پست های وبلاگ و موضوعات ارائه می دهد. مخاطبین شما ممکن است به بهترین نحو به “نحوه تایپ” پست ها، پست های مقایسه (“نوع A مقابل نوع B”)، مقالات عمیق، لیست ها و یا کپی های کوتاه با تصاویر کمک کند تا خود را بیان کنند. < / p>

مجوز دامنه و مجوز صفحه. دامین اتوریتی (DA) و صفحه مقام (PA) نمرات (در یک مقیاس 100 نمره) هستند که پیش بینی می کنند که وب سایت چگونه در موتورهای جستجو رتبه بندی می کند. این نمرات می تواند با بهبود کل سئو و ارائه عالی محتوای افزایش یافته است. ردیابی این نمره با استفاده از این ابزار رایگان MozBar از سایت MOZ.COM آسان است. علامت بگذارید و سپس خود را به صورت ماهانه چک کنید و مقایسه کنید با رقیب وب سایت. این نمره بسیار آرام تغییر می کند بنابراین سبور باشید!

دوستداران و سهامداران اجتماعی: مانند دیدگاه های پست وبلاگ، مشتریان و چشم انداز شما با به اشتراک گذاشتن آن با شبکه های شخصی خود به شما می دانند که چه چیزی را دوست دارند. شما می دانید که موضوع ها و کلیدواژه های مناسب با مخاطبان خود مطابقت داده اید. با استفاده از این اطلاعات می توانید مطمئن باشید که به آنها بیشتر از آنچه شما می خواهید.

اگر شما آماده اید اندازه گیری های عمیق تر فرو رفتن، این معیارها به شما کمک می کند با CXOs خود بیرون بکشید:

ROI: بسته به طول دوره فروش شما، این تعداد ممکن است برای پیگیری طولانی است اما لازم است. ارزیابی که تاکتیک ها به واحدیواجد شرایط بازاریابی تبدیل می شوند، و سپس به فروشندگان واجد شرایط، و به مشتریان، آنچه در آن همه چیز است. اندازه گیری نتایج از تاکتیک های خاص به شما کمک خواهد کرد خط پایین بهبود و مدیر عامل شرکت خوش خوشحال!

نگهداری مشتری: هزینه خرید جدید مشتری بیش از حفظ مشتریان فعلی شما است. اگر مشتریان فعلی خود را دوست دارید، این یک معیار برای شماست! بازاریابی نه تنها نقش بازیابی در حفظ مشتری، کار شما بسیار سخت تر است اگر شما باید جایگزین روابط قبل از مسدود شده است.

10 نگران نباش.
پیشرفت ها یک شبه اتفاق نمی افتد، بنابراین هر چه سریعتر بهتر از شما شروع می شود. یک طرح را در جای خود قرار دهید و از صفحه چک لیست سئو و صفحات ردیابی جستجوگر خود استفاده کنید تا نور را در مسیر خود روشن کنید. آیا نیازمند کمک بیشتر با سئو یا ورودی بازاریابی هستید؟ فریاد بزن

موضوعات: سئو محلی، نقل قول های محلی، سئو، استراتژی، تحقیقات کلید، استراتژی بازاریابی